Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Omd em1 mkii

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Omd em1 mkii

    Ik ben sinds een week de blije eigenaar van een Olympus OMD -EM1 MKII , blije mee, alles gaat soepel en snel , glas is mooi , menu is "duidelijk" , al met al een gelukkig mens. Wat mij opvalt is dat er hier niet veel MFT43 topics zijn. Heeft dat een reden ?

  • #2
    Re: Omd em1 mkii

    mss omdat fotografie niet zo heel veel heeft met sensor grootte? dat is eerder gelinkt aan e-peen of G.A.S veel plezier met je camera
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: Omd em1 mkii

      Hier alvast een heel enthousiaste E-M1MkII en E-M10MkII gebruiker ...
      Er zijn nu eenmaal meer Canon/Nikon/Sony/... gebruikers.
      Maar dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit van Olympus ...

      Jaja

      Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        Re: Omd em1 mkii

        Ook hier met veel plezier.

        Comment


        • #5
          Re: Omd em1 mkii

          uiteraard snap ik dat er meer Nikon & Canon gebruikers zijn. Was voorheen ook een Nikon gebruiker, maar had toch wel verwacht dat er meer topic van Olympus en/of Panasonic zouden staan. Gelukkig zijn er meerdere facebook groepen waar eea gedeeld wordt ( werd ik op gewezen) , dus gelukkig kunnen wij ook onze informatie zo her en der vinden :-)

          Comment


          • #6
            Re: Omd em1 mkii

            na mijn defect van mijn xpro2 heb ik een gemis aan "kleine" camera.
            En heb dan de EM1 II terug bovengehaald en was direct terug zo tevreden dat ik me vorige week de 45mm F1.2 heb aangeschaft.
            Hopelijk brengt Olympus nog een tijdje toestellen met m4/3 sensors uit en was de investering in nieuwe lens geen idiote beslissing.

            ben zeker ook een fan van de pro capture en andere snufjes.

            Comment

            Working...
            X