Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus PEN E-PL1 of Sony NEX-5 ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Olympus PEN E-PL1 of Sony NEX-5 ??

    Hallo,

    Ik ben echt een amateur op gebied van fotografie, en bezit nu een hele simpele Olympus Mju 7010, maar wil toch wel wat meer qua resultaten van mijn foto's. Ik heb al verschillende reviews gelezen van de E-PL1 én van de NEX-5 maar ik kom er gewoon maar niet uit. Mijn hoofddoel van foto's zijn echt gewoon vakantiefoto's, maar ook foto's van mijn hond (is een windhond dus de camera moet echt wel snel foto's achter elkaar kunnen nemen - dit is eigenlijk mijn hoofdvereiste).

    Een vriendin van me heeft de Canon 450D en is echt een heel mooi toestel, met prachtige resultaten, maar ik denk een spiegelreflex iets te complex voor mij gaat zijn om ten volle alle functies te gaan kunnen gebruiken.

    Kan iemand mij raad geven aub?

    Hartelijk dank!

    Vriendelijke groetjes,
    Sofie

  • #2
    Re: Olympus PEN E-PL1 of Sony NEX-5 ??

    Heb de Pen E-PL1 nu reeds 1.5 maand in gebruik. Ben er echt tevreden over, zeker na firmware update is de AF te vergelijken met een DSLR, geen vertraging bij het afdrukken, snelle serie opname's en dat samen met een uitstekende Image Quality en het lichte gewicht en de gemakkelijke bediening. Kortom goede keuze voor een all-round cameraatje. meer info: the PEN community

    Comment


    • #3
      Re: Olympus PEN E-PL1 of Sony NEX-5 ??

      Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
      Heb de Pen E-PL1 nu reeds 1.5 maand in gebruik. Ben er echt tevreden over, zeker na firmware update is de AF te vergelijken met een DSLR, geen vertraging bij het afdrukken, snelle serie opname's en dat samen met een uitstekende Image Quality en het lichte gewicht en de gemakkelijke bediening. Kortom goede keuze voor een all-round cameraatje. meer info: the PEN community