Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus C750 UZ

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Olympus C750 UZ

    Blijkbaar worden de eerste toestellen toch al verkocht ergens op deze aardkloot: zie de Owners' reviews op volgend URL
    http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=oly_c750uz
    Pana FZ10

  • #2
    Bij Topfoto stond dit toestel tot gisteren nog als "voorbestelling nu mogelijk", maar dit is nu verdwenen. Ik vermoed dus dat de C-750 in Duitsland nu ook verkrijgbaar is. Morgen ga ik proberen te bellen naar Topfoto, want ik ben zelf ook al enkele maanden aan het wachten op dit digitaal wondertje, zodat ook ik de eerste stappen in de digitale fotowereld kan wagen.

    Groetjes,
    Amby.

    Comment


    • #3
      Laat eens weten wat ze zeggen,Amby?
      Pana FZ10

      Comment


      • #4
        Ik heb zonet naar Topfoto gebeld, en de C-750 komt daar nu met mondjesmaat binnen : momenteel zouden er slechts 3 toestellen geleverd zijn, en er werden +/- 80 voorbestellingen geplaatst. Een volgende levering wordt verwacht binnen een drietal weken, we zullen dus nog even geduld moeten uitoefenen.
        De trip naar Topfoto wordt zodoende (noodgedwongen) nog even uitgesteld ....

        Groetjes,
        Amby.

        Comment


        • #5
          ik heb de 750 juist besteld bij topfoto in Duitsland.gaan ze me nu een email sturen als hij binnen is of gaan ze me opbellen .het is wel zo dat ik hem zelf zal gaan afhalen .en dan nog een vraagje kan ik er eventueel betalen met visa?Is er hier iemand die daar ervaring heeft en die me een antwoord kan geven op mijn vragen.alvast bedankt

          Comment


          • #6
            Originally posted by krissie
            ik heb de 750 juist besteld bij topfoto in Duitsland.gaan ze me nu een email sturen als hij binnen is of gaan ze me opbellen .het is wel zo dat ik hem zelf zal gaan afhalen .en dan nog een vraagje kan ik er eventueel betalen met visa?Is er hier iemand die daar ervaring heeft en die me een antwoord kan geven op mijn vragen.alvast bedankt
            kan er me iemand helpen aub

            Comment


            • #7
              Krissie, als ik jou was zou ik eens telefoneren. De zaakvoerder spreekt prima nederlands , schijnt het.
              Pana FZ10

              Comment

              Working...
              X