Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Okkaziebeurs fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Okkaziebeurs fotografie

    Ter info : op as zondag 26 oktober is er terug een okkaziebeurs fotografie in Gent (Congrescentrum Citadelpark).

    Gezien als advertentie in computertijdschrift "Netwerk".

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Dan "lig" ik op ILT in Gent...
    http://users.pandora.be/ziod
    DigiCam Shopping help...

    Comment


    • #3
      Ik heb de datum ge-edit. Het is 26 oktober ipv de eerst vermelde 11 oktober (dit was trouwens een zaterdag).
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #4
        En nu zondag 28 september is er een okkaziebeurs fotografie in het alpheusdal in Antwerpen.

        Zie ook: http://www.bffk.be/markets.htm
        Nikon d50

        Comment


        • #5
          Weet iemand wat ik me zo'n beetje voor moet stellen bij een okkaziebeurs. Alleen tweedehands of ook nieuw? Ik woon (weliswaar in Nederland) maar in de buurt van Antwerpen en heb wel zin er te gaan kijken. Zou het interessant zijn om daar naar een fatsoenlijke tweedehands lens te gaan kijken?

          Comment


          • #6
            Weet iemand wat ik me zo'n beetje voor moet stellen bij een okkaziebeurs. Alleen tweedehands of ook nieuw? Ik woon (weliswaar in Nederland) maar in de buurt van Antwerpen en heb wel zin er te gaan kijken. Zou het interessant zijn om daar naar een fatsoenlijke tweedehands lens te gaan kijken?
            echt een aanrader hoor, is allemaal tweedehands maar het grote voordeel is dat je zoveel keuze hebt, honderden, tweedehandslenzen en accesoires, neem wel je toestel mee, kan je even lens proberen op je toestel en na kleine onderhandeling over prijs ben je weer een lensje rijker (ikzelf heb me een canon 100mm macrolens op de kop kunnen tikken, heel tevreden van). ook flitsers, statieven, boeken (ook photoshopboeken), alle merken natuurlijk aanwezig, van contax, pentax, leica naar nikon , canon, ....
            Ook heb je alle klasses daar, van witte canon's, nikon's superbeesten tot tamron's, sigma's, ...., zo stnd ik daar bij iemand die zich een sigma 70-200ex f2.8 showroommodel heeft kunnen aanschaffen voor 700 euro, ook een mooi koopje voor een schitterende lens
            ook voor de liefhebber van heel oud fotomateriaal is zo'n beurs de place to be.
            visit my website : http://www.freewallpapersite.com

            Comment


            • #7
              ... en je loopt er soms BD-ers tegen het lijf, hé fredericrom ?
              De eerste indruk is die van een antiekbeurs, maar tussen al die vergane glorie zijn inderdaad wel schatten te vinden. Zorg wel dat je minstens op de hoogte bent van de nieuwprijs !
              Sommige lenzen / toestellen zijn demo, en kan je goedkoper nieuw in Duitsland vinden.

              Originally posted by fredericrom
              Weet iemand wat ik me zo'n beetje voor moet stellen bij een okkaziebeurs. Alleen tweedehands of ook nieuw? Ik woon (weliswaar in Nederland) maar in de buurt van Antwerpen en heb wel zin er te gaan kijken. Zou het interessant zijn om daar naar een fatsoenlijke tweedehands lens te gaan kijken?
              echt een aanrader hoor, is allemaal tweedehands maar het grote voordeel is dat je zoveel keuze hebt, honderden, tweedehandslenzen en accesoires, neem wel je toestel mee, kan je even lens proberen op je toestel en na kleine onderhandeling over prijs ben je weer een lensje rijker (ikzelf heb me een canon 100mm macrolens op de kop kunnen tikken, heel tevreden van). ook flitsers, statieven, boeken (ook photoshopboeken), alle merken natuurlijk aanwezig, van contax, pentax, leica naar nikon , canon, ....
              Ook heb je alle klasses daar, van witte canon's, nikon's superbeesten tot tamron's, sigma's, ...., zo stnd ik daar bij iemand die zich een sigma 70-200ex f2.8 showroommodel heeft kunnen aanschaffen voor 700 euro, ook een mooi koopje voor een schitterende lens
              ook voor de liefhebber van heel oud fotomateriaal is zo'n beurs de place to be.
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • #8
                en je loopt er soms BD-ers tegen het lijf, hé fredericrom ?
                ah, het was dus u dat ik tegen het lijf liep, wist je nickname niet meer, kijk dus daar eens nog een voordeel om eens af te zakken naar zo'n beurs
                visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                Comment

                Working...
                X