Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
Weergegeven resultaten: 51 t/m 63 van 63

Standaard Re: nogmaals sensorcleaning

Daar hoef je zover niet voor te rijden, zoek eens naar de topics van Roland vandenbulkce.
    Die man heeft al vele belgiumdigital leden geholpen met een verbluffend resultaat.
    Vinny
    Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk bericht
    Voor meer informatie kijk op: http://www.chipclean.nl
    Ik ben een heel erg een pietje precies en mijn sensor etc is absoluut helemaal schoon! Op ISO 100/ASA 100 en F22. Na behandeling op scherm bekeken en dan ook nog eens extra in fotoshop verhelderd. Wel het was heel verhelderd voor mij. Helemaal super dus!!!!
    Wil jullie dit laten weten.
    Groet, Orange/Marijke
    bedankt maar voor mij nog te duur! Ik heb hier zo mijn eigen gedacht over!
    Liever een rolletje tape dan maar

Te duur? Ja, maar alles is relatief hé? Mocht deze firma op amper 10' rijden van mijn deur zijn dan zou ik mijn toestel jaarlijks vakkundig laten reinigen. 30 euro vind ik dan niet overdreven.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
    Te duur? Ja, maar alles is relatief hé? Mocht deze firma op amper 10' rijden van mijn deur zijn dan zou ik mijn toestel jaarlijks vakkundig laten reinigen. 30 euro vind ik dan niet overdreven.
    OK jaarlijks dan Maar wat als je merkt dat na één maand er weer een boel stop op je sensor zit (want het kan vlug gaan).

Ik ben een heel erg een pietje precies en mijn sensor etc is absoluut helemaal schoon! Op ISO 100/ASA 100 en F22. Na behandeling op scherm bekeken en dan ook nog eens extra in fotoshop verhelderd. Wel het was heel verhelderd voor mij. Helemaal super dus!!!!
    Wil jullie dit laten weten.
    Groet, Orange/Marijke
    Bedankt voor de tip!
    Net even met Ton gebeld, de man weet verdorie goed wat ie doet

Tot nu toe was ik er gerust in dat wat je zelf doet, je ook beter doet, maar ik heb nergens de beschikking over de materialen en omgeving die hij wel heeft!

Bovendien houdt een dergelijke behandeling ook in dat stof veel minder zal worden aangetrokken en je dus zeker wel langer dan een maand zoet zal zijn met "stof vergaren"...

'k Twijfel nog over verzekerd opsturen dan wel zelf langsgaan, maar voor de bedragen die hij rekent kan je al zeker niet je eigen materiaal kopen, laat staan het even goed doen...
    Respect voor the witchdoctors en mumbojumbo-believers, maar meer respect voor de pro. m'n camera gaat daar in goede handen zijn...

Ton beweert wel dat je in een 10D geen KatzEye kan monteren, aan mij om hem het tegendeel te laten zien

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
    bedankt maar voor mij nog te duur! Ik heb hier zo mijn eigen gedacht over!
    Liever een rolletje tape dan maar
    Tja...over tape heb ik mijn eigen gedachte

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinny Bekijk bericht
    Daar hoef je zover niet voor te rijden, zoek eens naar de topics van Roland vandenbulkce.
    Die man heeft al vele belgiumdigital leden geholpen met een verbluffend resultaat.
    Of je een eind moet rijden dat is je eigen keuze, van vandenBulkce/de website van eigen maaksel gezien. Ik neem geen risico met mijn apparatuur, met geknutsel van eigen gemaakt apparaatje.Heb al teveel gezien op sensors bij anderen, tot hele krassen en wat al niet meer, wat je niet kunt zien op je foto genomen op F22, maar wel kunt zien als je een optie in photoshop gebruikt van je foto.
    Maar uiteraard mag ieder zijn voorkeur hebben.

Tja...over tape heb ik mijn eigen gedachte
    mogen we daar foto's van komen maken?

Wel even geduld tot m'n camera terugkomt van bij Ton ;-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
    Het is vanuit Belgie inderdaad erg ver weg.
    Het is inderdaad niet duur Konijnenberg vraagt meer per keer.
    Ik ben er zeer en zeer content mee, het gebeurt op een verantwoordelijke en vakkundige en met proffesionele apparatuur.
    p.s. Ook Konijnnenberg heeft al diverse pogingen gedaan om via hem dezelfde apparatuur te willen aanschaffen,maar hij geeft zijn "geheime" apparatuur niet prijs Canon Nederland maakt ook bij gelegenheid gebruik vanzijn diensten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OneyedK Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip!
    Net even met Ton gebeld, de man weet verdorie goed wat ie doet

Tot nu toe was ik er gerust in dat wat je zelf doet, je ook beter doet, maar ik heb nergens de beschikking over de materialen en omgeving die hij wel heeft!

Bovendien houdt een dergelijke behandeling ook in dat stof veel minder zal worden aangetrokken en je dus zeker wel langer dan een maand zoet zal zijn met "stof vergaren"...

'k Twijfel nog over verzekerd opsturen dan wel zelf langsgaan, maar voor de bedragen die hij rekent kan je al zeker niet je eigen materiaal kopen, laat staan het even goed doen...
    Respect voor the witchdoctors en mumbojumbo-believers, maar meer respect voor de pro. m'n camera gaat daar in goede handen zijn...

Ton beweert wel dat je in een 10D geen KatzEye kan monteren, aan mij om hem het tegendeel te laten zien
    Graag gedaan, ik wilde gewoon dit aan jullie laten weten.

p.s. Ook Konijnnenberg heeft al diverse pogingen gedaan om via hem dezelfde apparatuur te willen aanschaffen,maar hij geeft zijn "geheime" apparatuur niet prijs Canon Nederland maakt ook bij gelegenheid gebruik vanzijn diensten.
    Er is niet veel geheim aan, bij professionele TV-camera's wordt hetzelfde gedaan. Apparatuur is evenwel pokkeduur (in verhouding tot de kostprijs van dat soort camera's valt het nog mee). Kunst is de omgeving en de camera dermate antistatisch te maken dat het stof "lost". Ultrasoon is ook zeer bruikbaar indien nodig

Hij heeft de apparatuur en de skills, ik zoek niet verder. (toch effe gaan kijken in het lab van tv hier )

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinny Bekijk bericht
    heb deze naam ingegeven bij de zoekfunctie, maar niks gevonden...
    Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
    http://www.orlik.be

Vinny
    Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3

Regels voor berichten