Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon sensor reinigen - winkel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon sensor reinigen - winkel

    Ik zoek een winkel waar je je sensor van een Nikon DSLR kan laten reinigen.
    Regio Gent.

    Dus geen info hoe die zelf te reinigen aub.

    Alvast bedankt voor jullie hulp.
    Hopelijk snel een velkjesvrije sensor...
    Panoramix

  • #2
    Re: Nikon sensor reinigen - winkel

    art en craft.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Nikon sensor reinigen - winkel

      Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
      art en craft.
      Inderdaad en met uitstekende service!

      Comment


      • #4
        Re: Nikon sensor reinigen - winkel

        Ik ben hiervoor bij mij lokale fotograaf gegaan die mij ook uitstekende geholpen heeft. (Foto Van Speybroeck Zwijnaarde)
        Hij heeft de camera voor mij opgestuurd naar Nikon zelf om hem door hen te laten reinigen.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon sensor reinigen - winkel

          Inderdaad, Art&craft. Mijn toestel binnen gedaan op maandag avond en op dinsdag middag kreeg ik al een telefoontje dat mijn toestel klaar was.
          I love my D500

          Comment


          • #6
            Re: Nikon sensor reinigen - winkel

            Geen info hoe het zelf te doen, maar leer het gewoon zelf doen, want je hebt gewoon een grote kans dat er een half uur na de reiniging weer iets inzit, maar dat kan ook een jaar duren.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment


            • #7
              Re: Nikon sensor reinigen - winkel