Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon d7000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nikon d7000

    Voor dat kleine prijsverschil heb ik toch liever een D300s
    Maar ja, er zijn altijd mensen die liever een lichtere en compactere body willen

    Comment


    • #32
      Re: Nikon d7000

      Ik las net op Lets go digital de review van de D7000 en daar schreven ze dat hij waarschijnlijk niet de opvolger word van de D90. Zie link.

      LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews


      Deze zou later in het jaar of in 2011 vervangen worden door eventueel de D9000....Enfin dat zeggen ze op die site toch,al zijn ze daar niet zo zeker van.
      De D7000 zou dan tussen de D5000 en de D90 komen te staan,want de D90 zou nog een hele tijd verkocht worden.

      We zullen zien....ik wacht in ieder geval nog even af.

      Grtz Dirk
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

      Comment


      • #33
        Re: Nikon d7000

        We kunnen beginnen sparen. Weten jullie of mijn oude lenzen (50mm F1.4 AF; 80-200mm F2.8 AF schuifzoom zonder motor; 24mm F2.8 AF) op dit beestje zullen werken?

        Hopelijk kunnen ze de vraag aan en moet je niet eindeloos wachten om er eentje te pakken te krijgen.

        grt
        cis

        Comment


        • #34
          Re: Nikon d7000

          al op 1 iso 3200 beeld gebost!
          foto door Chase jarvis

          klikkie
          nikon stuff

          Comment


          • #35
            Re: Nikon d7000

            ik hoop alleen dat mijn lenzen evengoed zullen presteren ondanks de 16.5 megapixels nu....
            Daarin kan je redelijk gerust zijn, op de Canon 15 en 18mps toestellen blijven de meeste lenzen (zelfs recente kitlenzen) goed presteren
            (welkom in de pixelrace, Nikonians )

            Mooie camera, maar zoals de 60D een aanduiding dat het segment van de "serieuze amateur" verdwijnt voor de "enthousiast" (= iemand die veel wil/kan betalen voor de laatste gadgets)

            Comment


            • #36
              Re: Nikon d7000

              Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
              Ik las net op Lets go digital de review van de D7000 en daar schreven ze dat hij waarschijnlijk niet de opvolger word van de D90. Zie link.

              LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews


              Deze zou later in het jaar of in 2011 vervangen worden door eventueel de D9000....Enfin dat zeggen ze op die site toch,al zijn ze daar niet zo zeker van.
              De D7000 zou dan tussen de D5000 en de D90 komen te staan,want de D90 zou nog een hele tijd verkocht worden.

              We zullen zien....ik wacht in ieder geval nog even af.

              Grtz Dirk

              ik kan me vergissen, maar de D7000 heeft toch veel betere specs dan de D90, dus de D90 zit dan toch tussen de D5000 en de D7000 in.
              Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
              Our English website: www.kaichitravel.com
              Breng eens een bezoekje aan Siberie!

              Comment


              • #37
                Re: Nikon d7000

                Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
                ik kan me vergissen, maar de D7000 heeft toch veel betere specs dan de D90, dus de D90 zit dan toch tussen de D5000 en de D7000 in.
                Dat dacht ik ook...maar in de review zie link staat het anders geschreven.

                Grtz

                D.
                D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

                Comment


                • #38
                  Re: Nikon d7000

                  Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
                  ik kan me vergissen, maar de D7000 heeft toch veel betere specs dan de D90, dus de D90 zit dan toch tussen de D5000 en de D7000 in.
                  op de website van www.dpreview.com kun je een onder menu item "buying guide" een compare-side-by-side doen. Dit geeft een snel overzicht van belangrijkste functies van het toestel. De D90 heeft mogelijkheid voor timelapse recording. Het kan natuurlijk zijn dat die functie belangrijk is voor de gebruiker.
                  Jacques Bakker
                  www.fotohandig.be

                  Comment


                  • #39
                    Re: Nikon d7000

                    Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
                    Dat dacht ik ook...maar in de review zie link staat het anders geschreven.

                    Grtz

                    D.
                    In die review wordt in het eerste stukje gezegd dat de prijs van de D7000 tussen die van de D5000 en de D90 zal liggen, en dat klopt alvast niet, de D7000 is bijna twee keer zo duur.
                    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                    Our English website: www.kaichitravel.com
                    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

                    Comment


                    • #40
                      Re: Nikon d7000

                      Oorspronkelijk geplaatst door Fotohandig Bekijk bericht
                      op de website van www.dpreview.com kun je een onder menu item "buying guide" een compare-side-by-side doen. Dit geeft een snel overzicht van belangrijkste functies van het toestel. De D90 heeft mogelijkheid voor timelapse recording. Het kan natuurlijk zijn dat die functie belangrijk is voor de gebruiker.
                      Timelaps recording kan de D7000 ook volgens DPreview, er staat alleen niet bij hoe.
                      Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                      Our English website: www.kaichitravel.com
                      Breng eens een bezoekje aan Siberie!

                      Comment


                      • #41
                        Re: Nikon d7000

                        Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
                        In die review wordt in het eerste stukje gezegd dat de prijs van de D7000 tussen die van de D5000 en de D90 zal liggen, en dat klopt alvast niet, de D7000 is bijna twee keer zo duur.
                        Inderdaad in de review klopt het precies niet al te goed...prijs enz...maar ze spreken wel over een eventuele D9000 als opvolger voor de D90. Vraag me in godsnaam af wat ze daar dan nog meer in gaan steken. ik vind eigenlijk dat ze tegenwoordig wel met veel modellen uitkomen Nikon.

                        Grtz Dirk
                        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Nikon d7000

                          Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
                          Inderdaad in de review klopt het precies niet al te goed...prijs enz...maar ze spreken wel over een eventuele D9000 als opvolger voor de D90. Vraag me in godsnaam af wat ze daar dan nog meer in gaan steken. ik vind eigenlijk dat ze tegenwoordig wel met veel modellen uitkomen Nikon.

                          Grtz Dirk
                          Tja, heb net even de D90, de D7000 en de D300s vergeleken, maar erg veel verschillen zie ik niet in de technische specs die gegeven worden bij DPreview.
                          ik ga het maar voorlopig houden bij mijn half jaar oude D90
                          Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                          Our English website: www.kaichitravel.com
                          Breng eens een bezoekje aan Siberie!

                          Comment


                          • #43
                            Re: Nikon d7000

                            Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
                            Tja, heb net even de D90, de D7000 en de D300s vergeleken, maar erg veel verschillen zie ik niet in de technische specs die gegeven worden bij DPreview.
                            ik ga het maar voorlopig houden bij mijn half jaar oude D90
                            Je heb de mijne reeds twee jaar in mijn bezit en ben er altijd al tevreden van geweest....ga nog afwachten wat ik doe...maar wat ik ook doe mijn D90 houd ik bij als backuptoestel.

                            Grtz..

                            Dirk.
                            D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                            Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Nikon d7000

                              Oorspronkelijk geplaatst door passengercis Bekijk bericht
                              We kunnen beginnen sparen. Weten jullie of mijn oude lenzen (50mm F1.4 AF; 80-200mm F2.8 AF schuifzoom zonder motor; 24mm F2.8 AF) op dit beestje zullen werken?

                              Hopelijk kunnen ze de vraag aan en moet je niet eindeloos wachten om er eentje te pakken te krijgen.

                              grt
                              cis
                              Deze zullen perfect werken op de D7000
                              Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                              Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

                              Comment


                              • #45
                                Re: Nikon d7000

                                Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                                al op 1 iso 3200 beeld gebost!
                                foto door Chase jarvis

                                klikkie
                                Lijkt op iso 800 op m'n D200. (hoek rechts-onder, foto in portrait, de paal met no parking bordje op)

                                Comment

                                Working...
                                X