Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D700 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nikon D700 ?

    En zeggen dat de D300 nog geen 10 maanden op de markt is.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #32
      Re: Nikon D700 ?

      Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
      En zeggen dat de D300 nog geen 10 maanden op de markt is.
      Deze specs wijzen ook niet op een vervanger van de D300!!!
      Je moet hem eerder als een baby D3 beschouwen. De D300 heeft nog altijd snelheidcapaciteiten die de "D700" niet heeft.
      Ze zullen imo. dus perfect naast elkaar in de vitrine staan.
      Hubert

      Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

      Comment


      • #33
        Re: Nikon D700 ?

        Neen Hubert, het is idd geen vervanger, maar een deel van de kopers van de D300 zullen zich toch enigszins bekocht voelen.
        Als de (vermoedelijke) D700 vorig jaar in de etalage naast de D300 had gestaan, gingen de verkoopcijfers van de D300 er waarschijnlijk niet zo rooskleurig uitgezien (uiteraard in de veronderstelling dat de geruchten wel kloppen natuurlijk).
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #34
          Re: Nikon D700 ?

          Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
          De D300 heeft nog altijd snelheidcapaciteiten die de "D700" niet heeft.
          Amai Hubert, jij kent ook reeds de snelheidscapaciteiten van de D700

          Eerst zien en dan geloven, zolang Nikon geen officieele bekendmaking doet van dat toestel, geloof ik er nog niet veel van.

          Zijn er verleden jaar niet hetzelfde soort speculatie's geweest hier op het forum, vóór de D3-D300 bekendgemaakt werden, deze geleken in de verste verte niet aan wat er is gekomen.

          Comment


          • #35
            Re: Nikon D700 ?

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Amai Hubert, jij kent ook reeds de snelheidscapaciteiten van de D700

            Eerst zien en dan geloven, zolang Nikon geen officieele bekendmaking doet van dat toestel, geloof ik er nog niet veel van.
            Hier heb je natuurlijk een punt.
            Ik ga hier gewoon af op de geruchten die geven werden en waar men sprak van 5 a 6 fps. Als hij hoger gaat komt hij in het vaarwater van de D3 en indien hij er inderdaad komt vermoed ik dat gewoon Canon willen voor zijn met hun 5dII maar het zijn inderdaad speculaties.
            BTW ik heb nu mijnen bazaar en denk er niet echt aan want je kan uitstellen en wachten, er zal altijd wel iets beter komen maar ondertussen trek je geen foto's.
            Hubert

            Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

            Comment


            • #36
              Re: Nikon D700 ?

              Word het geen D10 ?

              D100 had de MB-D100
              D200 had de MB-D200
              D300 heeft de MB-D10 ipv de MB-D300

              Greetz rich
              D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

              Comment


              • #37
                Re: Nikon D700 ?

                Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
                Wordt het geen D10 ?
                Goed opgemerkt, hier zit heel wat logica in! Trouwens op andere fora wordt ook over een D10 gesproken als mogelijke nieuwe FF camera.

                De tijd zal het uitwijzen ...

                Groetjes, Wim
                Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
                Fujifilm X100V - Sony RX100M3

                Comment


                • #38
                  Re: Nikon D700 ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
                  Goed opgemerkt, hier zit heel wat logica in! Trouwens op andere fora wordt ook over een D10 gesproken als mogelijke nieuwe FF camera.

                  De tijd zal het uitwijzen ...

                  Groetjes, Wim
                  Ik dacht eens ergens gelezen te hebben(geloof in de handleiding van de MB-D10), dat de grip compatibel is met de D300 en latere toestellen. Dit maakt van deze grip een toekomstige universele grip. Hij staat kwalitatief ook op een beduidend hoger niveau dan de andere grips, waar de naam van het toestel in de naam van de grip staat. In dat geval heeft NIkon er alle belang bij om nooit een D10 te produceren om verwarring te voorkomen(JMHO).
                  Hubert

                  Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Nikon D700 ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
                    Hier heb je natuurlijk een punt.
                    Ik ga hier gewoon af op de geruchten die geven werden en waar men sprak van 5 a 6 fps. Als hij hoger gaat komt hij in het vaarwater van de D3 en indien hij er inderdaad komt vermoed ik dat gewoon Canon willen voor zijn met hun 5dII maar het zijn inderdaad speculaties.
                    Zowel D3 als D300 zijn 12MP, dus de data zijn niet de belemmering. Ik denk eerder aan het spiegelmechanisme. Gaan ze gewoon die van de D3 nemen, wat uitendelijk het meest logisch klinkt, of nemen ze een iets goedkopere en tragere variant?

                    Comment


                    • #40
                      Re: Nikon D700 ?

                      Nog een -fake?- gsmfoto van het toestel: klik
                      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Nikon D700 ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                        Nog een -fake?- gsmfoto van het toestel: klik
                        staat die 7 niet een beetje schever?

                        Comment


                        • #42
                          Re: Nikon D700 ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
                          staat die 7 niet een beetje schever?


                          Ik vel géén oordeel!
                          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Nikon D700 ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
                            staat die 7 niet een beetje schever?


                            Hij is volgens mij zo echt als wat:kijk naar de behuizing van de onboard flash:lichtjes andere welvingen ,andere plaats waar de flashklep zich opent.'t Is niet gewoon een D300 waar ze van de 3 een 7 gemaakt hebben.


                            Walter
                            D850

                            Comment


                            • #44
                              Re: Nikon D700 ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                              Hij is volgens mij zo echt als wat:kijk naar de behuizing van de onboard flash:lichtjes andere welvingen ,andere plaats waar de flashklep zich opent.'t Is niet gewoon een D300 waar ze van de 3 een 7 gemaakt hebben.


                              Walter
                              ik acht het meer dan mogelijk dat de D700 er komt, maar toch vind ik dat deze 7 mijn aandacht teveel trekt... heb jaren niets anders gedaan dan PS

                              dit kan toch gewoon een flauwe plezante zijn die gefotoshopped heeft omdat de geruchten er zijn...

                              deze ziet er ietsje anders uit, DX lens er op.



                              en de 7 in de folder is ook niet meteen erg gelijkend op deze, de hele D700 lijkt mij iets scheef te staan

                              Comment


                              • #45
                                Re: Nikon D700 ?

                                D700 is opgenomen in de prijslijst van photographica.com, kost een kleine 2700 €.



                                Lijkt me wel een serieuze webshop?
                                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                                Comment

                                Working...
                                X