Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D600

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D600

    Goede morgen allemaal
    Ik ben in de mogelijkheid om een Nikon D600, onberispelijke nieuwstaat, 8000 clicks te kunnen aankopen voor 550 eur. Is dit volgens jullie een correcte prijs? Ik ken de voor- en nadelen van full frame tov van mijn Nikon D7000 die ik nu heb.
    Dank voor feedback

  • #2
    Re: Nikon D600

    De vraag is of jij 550 euro er aan uit wilt gegeven.

    550 is een gemiddelde prijs waarvoor de D600 met extra accessoires heden ten dage de deur uit gaan.
    bij dit soort "onberispelijke nieuwstaat" teksten plaats ik altijd mijn vraagtekens.... heb je die D600 al mogen uittesten???

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D600

      8000 clicks is niets voor zo'n toestel, en als de gebruiker zijn gerief met zorg behandeld, dan kan die er inderdaad nog als nieuw uit zien. Ik heb op dit moment trouwens een voorbeeld daarvan in huis.

      Check qua prijzen marktplaats en 2dehands.be eens.

      Afhalen en testen heeft natuurlijk mijn voorkeur, maar van al de camera's die ik overwoog tweedehands te kopen gedurende de voorbije 15 jaar, heb ik slechts eentje niet meegenomen naar huis. Sommige heb ik gewoon laten versturen, wel na eerst een goed telefoongesprek. Nooit miserie mee gehad.
      Met één lens via eBay heb ik wel eens vodden gehad, maar die is netjes door PayPal terugbetaald [emoji846].

      Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D600

        Let er goed mee op, is de originele sluiter vervangen? De D600 is direct vervangen geweest door de d610 omwille van oliespatten op de sensor.
        Als de sluiter vervangen is is dit geen probleem meer, en daar heeft de eigenaar dan ook de papieren van

        Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
        portfolio en workshops:
        https://www.bennybulke.com/

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D600

          En hoe zit het met je objectieven ?
          Als je alleen DX objectieven hebt zullen deze wel werken maar biedt een FF kamera geen volle meer waarde.
          Ymmv
          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

          Comment

          Working...
          X