Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon Coolpix 5700: continuous high en best shot selector

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon Coolpix 5700: continuous high en best shot selector

    Ik wil bij de 'shooting menu' opties een instelling veranderen om de 'best shot selector' en de 'continuous high' te gebruiken. Volgens de handleiding zou dat mogelijk moeten zijn bij een 'image-quality' lager dan HI. Dus bij 'fine' en 'normal' zou dat geen probleem mogen zijn. 'Voorwaardelijke wijs' gebruikt ... want het lukt niet. Kan een (ex-)CP5700-gebruiker mij verder helpen?
    eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

    eLDee's webstek

  • #2
    Re: Nikon Coolpix 5700: continuous high en best shot selector

    je kan de best shot selector en high continouis niet combineren.
    omdat met de best shot selector maak je automatisch snel foto's achterelkaar en selecteert hij de beste dus wat eigenlijk juist hetzelfde is als wanneer je de high speed toch zou kunne opzetten.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon Coolpix 5700: continuous high en best shot selector

      Oorspronkelijk geplaatst door frédéric_dg
      je kan de best shot selector en high continouis niet combineren.
      omdat met de best shot selector maak je automatisch snel foto's achterelkaar en selecteert hij de beste dus wat eigenlijk juist hetzelfde is als wanneer je de high speed toch zou kunne opzetten.
      Sorry. Ik ben niet duidelijk geweest. Dat is ook de bedoeling niet. Ik kan bij 'setup menu' noch de BSS noch de continuous high kiezen. De selector springt altijd over de twee mogelijkheden die in het menu zijn voorzien.
      eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

      eLDee's webstek

      Comment


      • #4
        Re: Nikon Coolpix 5700: continuous high en best shot selector

        Op de 5700 kun je BSS ook niet gebruiken als je bv bracketing hebt ingesteld (want in dat geval worden meerdere opnames voor bracketing gebruikt). Ook de optie Clear Image Mode (of Noise Reduction) zorgen ervoor dat je de BSS niet kunt gebruiken...

        Comment


        • #5
          Re: Nikon Coolpix 5700: continuous high en best shot selector

          Oorspronkelijk geplaatst door Erik Mansvelders
          Op de 5700 kun je BSS ook niet gebruiken als je bv bracketing hebt ingesteld (want in dat geval worden meerdere opnames voor bracketing gebruikt). Ook de optie Clear Image Mode (of Noise Reduction) zorgen ervoor dat je de BSS niet kunt gebruiken...
          Dit heb ik onmiddellijk uitgeprobeerd. En met succes! Dit probleemje is opgelost.
          Bedankt Erik!
          eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

          eLDee's webstek

          Comment

          Working...
          X