Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 3200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon 3200

    Ik heb altijd al graag foto's gemaakt en ga mij nu binnenkort een spiegelreflex camera aanschaffen.
    Nu heb ik wat opzoekwerk verricht en mij lijkt de nieuwe nikon D3200 wel een goed toestel. Ik vraag mij af of dit een goed toestel is om mee te beginnen is en hoe de kitlens(18-55mm) is?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Nikon 3200

    Oorspronkelijk geplaatst door wim4life Bekijk bericht
    Ik heb altijd al graag foto's gemaakt en ga mij nu binnenkort een spiegelreflex camera aanschaffen.
    Nu heb ik wat opzoekwerk verricht en mij lijkt de nieuwe nikon D3200 wel een goed toestel. Ik vraag mij af of dit een goed toestel is om mee te beginnen is en hoe de kitlens(18-55mm) is?

    Alvast bedankt!
    Ik heb deze net aangekocht, pas 3 dagen in bezit dus echt veel kan ik er nog niet over zeggen, ik heb al enkele voorbeelden gepost in dit topic
    Ik heb de kitlens niet in bezit dus daar kan ik niets concreet over vertellen.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Nikon 3200

      Oorspronkelijk geplaatst door wim4life Bekijk bericht
      Ik heb altijd al graag foto's gemaakt en ga mij nu binnenkort een spiegelreflex camera aanschaffen.
      Nu heb ik wat opzoekwerk verricht en mij lijkt de nieuwe nikon D3200 wel een goed toestel. Ik vraag mij af of dit een goed toestel is om mee te beginnen is en hoe de kitlens(18-55mm) is?

      Alvast bedankt!
      De body ken ik niet maar, ik vind dat de 18-55 eigenlijk wel goed presteert maar ik loop de hele tijd tegen de 55 aan, ik zou voor de 18-105 gaan.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon 3200

        Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
        De body ken ik niet maar, ik vind dat de 18-55 eigenlijk wel goed presteert maar ik loop de hele tijd tegen de 55 aan, ik zou voor de 18-105 gaan.
        Bedankt voor de info, nog een vraagje over de 18-105, is dat een goede lens voor sportfoto's te maken? Voor het grootste deel gaat de camera gebruikt worden op vakantie en feestjes, maar af en toe toch ook voor sportfoto's.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon 3200

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Ik heb deze net aangekocht, pas 3 dagen in bezit dus echt veel kan ik er nog niet over zeggen, ik heb al enkele voorbeelden gepost in dit topic
          Ik heb de kitlens niet in bezit dus daar kan ik niets concreet over vertellen.
          Mooie foto's!
          Met welke lens zijn deze foto's gemaakt?

          Comment


          • #6
            Re: Nikon 3200

            Oorspronkelijk geplaatst door wim4life Bekijk bericht
            Mooie foto's!
            Met welke lens zijn deze foto's gemaakt?
            De eerste drie met de Nikkor 70-200 F/2.8, de andere drie met de Nikkor 28-300 VR
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Nikon 3200

              Heb hem nu ook, zeer goed toestelletje, kan natuurlijk niet tippen aan mijn D700 qua achtergrond ruis enz, maar ik ga hem lang houden!
              "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

              Comment


              • #8
                Re: Nikon 3200

                Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                !.., maar ik ga hem lang houden!
                Hahaha dat zeg ik ook altijd

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon 3200

                  Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
                  De body ken ik niet maar, ik vind dat de 18-55 eigenlijk wel goed presteert maar ik loop de hele tijd tegen de 55 aan, ik zou voor de 18-105 gaan.
                  Voor mij het zelfde, ik vond de 18-55 kitlens erg goed presteren qua scherpte, het is natuurlijk geen lichtsterke lens (maar dat is de 18-105 ook niet). Ik vind die 18-105 even goed maar door zijn groter bereik veel meer bruikbaar dan de 18-55.

                  Comment

                  Working...
                  X