Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe camera..maar welke? Veel fotografie kinderen en huisdiered ed.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe camera..maar welke? Veel fotografie kinderen en huisdiered ed.

    Hoi,
    Heb in het analoge tijdperk graag met spiegelreflexcamera´s gewerkt en ben daarna overgestapt naar bridge camera´s vanwege budget.
    Mijn laatste camera was een Fuji HS 10, waar ik veel plezier van had, maar vond ´m eigenlijk iets te traag, ook voor mijn gevoel niet echt lichtgevoelig genoeg bij mindere omstandigheden.
    Mijn lens is stuk (groothoek, kan nog wel inzoomen) dus ben op zoek naar iets nieuws.
    Ik schiet graag foto´s van mijn dochter, vaak onder iets mindere lichtomstandigheden (ballet) en portretten. Gebruik mijn flits zelden. Bovengemiddeld hobbyfotograaf zeg maar, gezien het aantal foto´s op mijn harde schijf en de fotoboeken..
    Ik denk dat ik beter op zoek kan gaan naar een instap DSLR, maar welke? Een 50 mm lichtgevoelige lens lijkt mij super..
    Ik zag de X100 S, maar die is ver boven budget! ;-) maar leek mij wel prachtig, deed mij denken aan mijn oude camera´s.
    Liefst sjouw ik mijn camera overal mee naartoe..ik wil wel het gevoel van een beetje body, maar een enorme camera vind ik onhandig.


    Ben druk aan het orienteren, maar zie door de bomen het bos niet meer..ik geloof inderdaad niet dat je een slechte camera kan kopen, maar zou er wel graag een willen hebben die prettig is voor mijn persoonlijke gebruik.
    Kunnen jullie mij goede tips geven welke richting ik moet gaan denken? DSLR? OF toch bridge? Tips? Ervaringen?
    Last edited by maboo; 9 mei 2013, 09:34.
Working...
X