Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe camera, budget 300€

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe camera, budget 300€

    Gegroet, ik zou een digitale fototoestel willen aanschaffen, maar ik weet er bitter weinig van. Ik ga de camera voornamelijk gebruiken voor vakanties en feestjes, niets echt bijzonder. Mijn budget is max 300€. Wat zijn de beste prijs/kwaliteit merken? Mensen hebben me al Canon en Sony aangeraden. Voor de rest heb ik gehoord dat je minstens 3 megapixel moet hebben, en een goede optische zoom. Naar wat kan ik nog best kijken? Welke zijn de geschikste winkels om een digitaal fototoestel te kopen.
    Alvast bedankt voor de reacties.

    Greetz

    Ben

  • #2
    Canon powershot A70
    of
    Sony P72

    beide 3,2Mpixels en kosten ongeveer evenveel. Houdt wel rekening met de nodige accesoires: batterijen, geheugen, tasje
    A70 + telelens

    Comment


    • #3
      Op basis van mijn ervaring met een Sony DSC P71 zou ik ook de P72 durven aanraden. Maar om het toestel + minstens 1 Memory stick bij te kopen zal 300 euro nipt zijn. Ik vind het belangrijk dat je ook een goed draagtasje er bij koopt en een extra set batterijen en dan zou ik toch op een 350 euro rekenen. nietwaar? Je kan natuurlijk ook de P72 aanschaffen. Praktisch dezelfde eigenschappen enkel een 2x zoom ipv 3x zoom (P72)

      Comment

      Working...
      X