Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe camera aanschaffen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe camera aanschaffen

    Ik ben op zoek naar een nieuwe camera, ik heb nu een Pentax Optio H90,
    mijn budget is niet zo hoog, liefst onder de 300 euro (daarbij ook de lens inbegrepen), nog lager mag natuurlijk ook,
    ik ben geen proffesionele fotograaf of zo, dus ik trek zo wat foto's van vanalles,
    ik zag een filmpje over de sony nex-7, die heeft zo van die wieltjes waarmee je makkelijk je instellingen kan aanpassen zonder door menu's te moeten zoeken,
    maar helaas de nex-7 is boven mijn budget, ik ben ook wel fan van de camera's zoals de nex-7 (compact camera's waarop je een lens kan plaatsen)
    Ik film ook graag dus ook liefst een camera met redelijke filmkwaliteit (en waar je een externe micro op kan bevestigen)

    Iemand suggesties? (Als die camera niet aan alle "voorwaarden" voldoet maar toch goed is mag je het ook gerust zeggen...Want voor die prijs zal het moeilijk zijn zo'n apparaat te vinden)
    Last edited by MadeByLaura; 11 december 2012, 18:51.

  • #2
    Re: Nieuwe camera aanschaffen

    Nikon J1 met 10-30mm lens, ook met zo'n wieltjes . Maar even serieus: zeer toffe camera, zeer compact en fantastische beeldkwaliteit!

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe camera aanschaffen

      klopt, heb er zelf ook eentje, maar als je door wil groeien ben je toch ietwat afgeremd met dit toestel, geen hot-shoe bv om een externe flitser erop te zetten, wel de mogelijkheid om met verwisselbare lenzen te werken (die overigens erg goed zijn en erg klein !!)

      Kijk ook eens even naar de Olympus Pen serie, met name de E-PL3 of E-PM1 zijn qua budget rond de 300,- en bieden zeer veel voor hun geld, plus de mogelijkheid om flink uit te breiden, externe flitsers, lenzen enz..
      Mijn beste Foto moek nog trekke.

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe camera aanschaffen