Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe camera

    Hii people !
    Ik ben nieuw hier.. en weet totaal niets over digitale camera's !
    Ik een paar weken geleden een analoge camera van Minolta van mijn oma gekregen,
    en aangezien ik volgend jaar de richting van Fotografie (soort van) kies op school, was ik metteen geobsedeerd door het apparaatje.

    Nu.. het ontwikkelen is redelijk duur, en ik zou het graag zelf doen maar het lijkt me wat ingewikkeld, als iemand toevallig weet hoe dit moet of me een beetje kan helpen met dit zou ik het geweldig vinden !

    Ook, zou ik erg graag een nieuw, digitale camera kopen maar ik heb geen idee wat voor een ik zou moeten kiezen, en mijn budget is ook niet zo denderend groot. Kan er iemand me alsjeblieft hier mee helpen? Fotografie zit in de familie, en ik ben blijkbaar ook één van de gelukkige die er wat aanleg voor heeft, ik vind het geweldig om te doen ! Ik zou het fantastisch vinden moest iemand me hiermee kunnen helpen, ik zou deze week namelijk mijn pré van vakantiewerk krijgen en zou hem deze week nog willen gaan halen.

    Alvast bedankt !

  • #2
    Re: Nieuwe camera

    prijsklasse???
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe camera

      Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      prijsklasse???
      Ik heb tussen de 200 en 350, als het moet kan ik nogaltijd wat van m'n ouders lenen.
      Kwil niet met een prul thuiskomen ^^

      Comment

      Working...
      X