Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw lid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuw lid

    <font face="Verdana"></font id="Verdana">[size=6[COLOR=black][/COLOR]
    depaulus
    Canon EOS 1DS 3,Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, canon 24-70 1:2.8 L USM, canon macro ef 180mm 1:3.5 L usm, canon ef 16-35 2.8L usm.

  • #2
    Ik zou zeggen welkom, maar deze topic past beter in test-forum of chit-chat.
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

    Comment


    • #3
      sorry als nieuw lid moet ik nog even wennen.
      ik wilde me eigenlijk even voorstellen
      ik ben dus Paul Sprengers en ik woon in Geldrop Nederland
      na een tip van Jan@n ben ik op deze site terecht gekomen en heb me meteen aangemeld
      ik stel maar meteen een eerste vraag.
      ik bezit een canon 10D en ben op zoek naar een goede macro lens wie kan me hierover advies geven?
      depaulus
      Canon EOS 1DS 3,Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, canon 24-70 1:2.8 L USM, canon macro ef 180mm 1:3.5 L usm, canon ef 16-35 2.8L usm.

      Comment


      • #4
        heb enkele dagen geleden al een topic hierover gestart.

        http://www.vannecke.be
        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

        Comment


        • #5
          Welkom depaules, overigens heet ik hier j@n en niet jan@n. In het begin ging er bij mij ook vanalles fout. Als je fout maakt kan je dat in je eigen topic of reply verbeteren, door op het blaadje met dat potloodje te klikken.

          Comment


          • #6
            Welkom op dit verslavende forum, Paul

            Hombre

            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

            Comment


            • #7
              Van harte welkom,Paul
              Danny's Photosite

              Comment


              • #8
                Welkom en veel plezier bij HET digitale fotografie forum Een tip die ik je wil meegeven : lees bij elk forum binnen BD even de z.g "Sticky" dan weet je precies waar je wat kunt posten

                Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                Comment


                • #9
                  ... en er zitten hier genoeg 10D bezitters die je raad zullen kunnen geven

                  Welkom!

                  Comment


                  • #10
                    ik begin me al aardig thuis te voelen
                    nog even en dan fotografeer ik niet meer maar zit ik achter de pc te lezen en te typen
                    iedereen bedankt voor de reacties!
                    depaulus
                    Canon EOS 1DS 3,Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, canon 24-70 1:2.8 L USM, canon macro ef 180mm 1:3.5 L usm, canon ef 16-35 2.8L usm.

                    Comment


                    • #11
                      Welkom depaulus,

                      Zoals hierboven reeds is gezegd : pas op deze site en forum is heel verslavend !!!!! Je weet wanneer je er aan begint maar je weet niet wanneer je jou PC'tje afzet En zeg nadien niet dat we je niet gewaarschuwd hebben
                      Groetjes
                      vicky
                      Groetjes Vicky

                      Comment


                      • #12
                        Hoi depaulus,

                        nog een brabander
                        en welkom hier..
                        mvg
                        gabriella
                        Canon 300D en 350D
                        canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
                        canon 20-35 usm

                        Comment


                        • #13
                          Ook welkom, zitten hier ook nog maar pas maar dit is zeker een van de betere forums op het net. Veel plezier!

                          groetjes ron en antje

                          Comment


                          • #14
                            welkom depaulus,

                            De Brabanders worden inmiddels sterk vertegenwoordigd op dit forum !
                            Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

                            Comment


                            • #15
                              <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">
                              Eveneens welkom Paul op het forum. Je zult het je niet beklagen. Let wel, de tijd die je hier besteedt moet je elders wegnemen !! Maar het loont zeker de moeite.

                              Groetjes,
                              Pol.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment

                              Working...
                              X