Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

** NIEUW ** De Nikon D4s

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: ** NIEUW ** De Nikon D4s

    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    Op de site van www.pch.be staat de oude prijs er nog bij. Vorige week was het nog iets anders .... Nu, jouw prijs is nog beterkoop (voor mij nog veel, veel, veel, veel te hoog).
    Maar er is voor het ogenblik nog cashback, die mag je niet vergeten.
    ...
    De cashback zit in "mijn" prijs. Het is utopisch te denken dat:
    1/ de D4 sterk in prijs zal dalen, het is en blijft een vlaggenschip en die kosten nu 1x €
    2/ winkels hebben geen stock van 10 D4's dus hangen ze ook af van de verkoopprijs van Nikon en zie Nikon niet direct dumpingprijzen te gaan toepassen voor hun stock weg te werken

    Comment


    • #32
      Re: ** NIEUW ** De Nikon D4s

      Verdorie mijn D4 ineens verouderd Ben wel eens benieuwd wat de verbeteringen zijn. Waarschijnlijk dezelfde geheugenkaart slots zeker. En nu twee SDcard slots zeker
      Want die XQD dat breekt niet door..... .... Andere Sensor met meer pixels met 14 foto's per seconde dus juist wat sneller dan Canon
      2 x Nikon Z6 met wat glas
      www.janvanginkel.be

      Comment


      • #33
        Re: ** NIEUW ** De Nikon D4s

        Met de komst van de D5 voor ogen is iedere € voor wat dan ook een € die je beter in de gracht gooit.

        Comment


        • #34
          Ik leef nog in het pre-historisch tijdperk vrees ik..... Hoe kan ik met mijn D3S eigenlijk nog deftige foto's maken???
          Je kan natuurlijk blijven upgraden maar voor hobbyisten wordt dat een peperdure zaak als je de onkosten niet mag inbrengen…. Nee, mijn "oude" D3S kan nog wel even mee.......
          Last edited by Franciskine; 12 januari 2014, 12:17.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #35
            Re: ** NIEUW ** De Nikon D4s

            Nu dacht ik zeker dat je een preorder had geplaatst Francis

            Comment


            • #36
              Re: ** NIEUW ** De Nikon D4s

              Mijn D800E is de deur uit gegaan gisteren en heeft zo plaats gemaakt voor een D4. Ik was echt aan het twijfelen tss de D4 en de nieuw uit te komen D4s maar als ik zie hoeveel de D4 moest kosten bij release en dit bij de D4s niet anders zal zijn is dit geen spek voor mijn bek. Daarom de "ouderwetse" D4 daarnet besteld aan €4.599. Ja, een smak geld maar nog steeds meer als €1.000 goedkoper dan waar de D4s zich zal bevinden.
              De release van de D4s zou voor april zijn trouwens maar geen specs, geen aantallen van beschikbaarheid, ...

              Comment


              • #37
                Re: ** NIEUW ** De Nikon D4s

                Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                Mijn D800E is de deur uit gegaan gisteren en heeft zo plaats gemaakt voor een D4. Ik was echt aan het twijfelen tss de D4 en de nieuw uit te komen D4s maar als ik zie hoeveel de D4 moest kosten bij release en dit bij de D4s niet anders zal zijn is dit geen spek voor mijn bek. Daarom de "ouderwetse" D4 daarnet besteld aan €4.599. Ja, een smak geld maar nog steeds meer als €1.000 goedkoper dan waar de D4s zich zal bevinden.
                De release van de D4s zou voor april zijn trouwens maar geen specs, geen aantallen van beschikbaarheid, ...
                Nondedju, Vincent, mijn zondag is naar de knoppen

                Comment


                • #38
                  Re: ** NIEUW ** De Nikon D4s

                  Verklaar Paul

                  Comment


                  • #39
                    Re: ** NIEUW ** De Nikon D4s

                    Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                    Nondedju, Vincent, mijn zondag is naar de knoppen
                    Je zou hem willen volgen hé

                    Walter
                    D850

                    Comment


                    • #40
                      Re: ** NIEUW ** De Nikon D4s

                      Ik denk dat Paul een Df man is . Hij durft niet naar de winkel te gaan omdat hij bij het vasthouden zal zeggen: kan je ook een strikje rond de doos doen?

                      Comment


                      • #41
                        Re: ** NIEUW ** De Nikon D4s

                        Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                        Je zou hem willen volgen hé

                        Walter
                        Vaneigens, vaneigens

                        Comment


                        • #42
                          Re: ** NIEUW ** De Nikon D4s

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                          Ik denk dat Paul een Df man is . Hij durft niet naar de winkel te gaan omdat hij bij het vasthouden zal zeggen: kan je ook een strikje rond de doos doen?
                          Ruilen voor levenslang oesters Vincent ?

                          Comment


                          • #43
                            Re: ** NIEUW ** De Nikon D4s

                            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                            Ruilen voor levenslang oesters Vincent ?
                            Verleidelijk Paul maar na onze controle van de Nl politie kan je onmogelijk genoeg oesters meebrengen om dit te bekostigen .

                            Comment


                            • #44
                              Re: ** NIEUW ** De Nikon D4s

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                              Verleidelijk Paul maar na onze controle van de Nl politie kan je onmogelijk genoeg oesters meebrengen om dit te bekostigen .

                              Dedjudedju toch....

                              Comment


                              • #45
                                Re: ** NIEUW ** De Nikon D4s

                                Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                                Verleidelijk Paul maar na onze controle van de Nl politie kan je onmogelijk genoeg oesters meebrengen om dit te bekostigen .
                                Dat noemen ze een drogreden ... zijn vrouw leest mee ... en die heeft njet gezegd

                                Comment

                                Working...
                                X