Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 3 van 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 132

Standaard

Misschien iets te vroeg geroepen. Vandaag mailtje gehad van de Beuckelaer, ik quote een stukje:

"Op dit moment kan ik nog geen sluitend antwoord geven of de handleiding al dan niet in pdf beschikbaar zal zijn. Ik zal mijn uiterste best doen om in jullie voordeel te lobbyen bij de eerstvolgende vergadering op maandag 19-04-2004."

Er wordt verder gevraagd nog even geduld te hebben.

Afwachten dus!!!
    Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

Standaard

Antwoord gehad!

Beste heer,

Ik volg de D70 pdf perikelen op de voet.

Op dit moment kan ik nog geen sluitend antwoord geven of de handleiding al dan niet in pdf beschikbaar zal zijn. Ik zal mijn uiterste best doen om in jullie voordeel te lobbyen bij de eerstvolgende vergadering op maandag 19-04-2004.

Ik hoop dat we nog op enig geduld kunnen rekenen van uw kant. Ik zal deze week nog contact opnemen met Nikon Europa hierover.

Ik hou u in ieder geval op de hoogte en ik hoop dat we jullie deze week nog een CD-ROM met de handleiding kunnen toesturen.

Met vriendelijke groeten

Ellen Quix
    Marketing & Communications Assistant

Boomsesteenweg 77
    B-2630 Aartselaar
    Belgium
    Tel.: + 32.3.870.59.00
    Fax: + 32.3.870.59.11
    equix@debeukelaer.be

Klinkt al iets positiever hé!
    Lid: BD 0249BE
    D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

Standaard

Dat is NIKON servies ze,
    Had daar niet aan getwijfeld

Standaard

Prachtig! Eerste klas service!
    D600 | Nikkor 50mm | Nikkor 18-200mm | Sigma 10-20mm

Standaard

Had iemand er aan getwijfeld dan, aan hun Nikon Service bedoel ik dan??
    Uit persoonlijke ervaring kan ik alleen maar lof toezwaaien aan hun serviceafdeling. En nee, ik heb geen belangen in Nikon, ben geen handelaar ofzo, maar heb tot hier toe altijd volledige ondersteuning gekregen van hun als ik wat nodig had, en ook wat betreft garantie en reparaties gaan zij zeer serviceminded tewerk.
    BD0055BE of te wel Krisv5
    http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

Standaard

De sfeer van de thread is voorlopig weer een beetje minder bits... Het is natuurlijk nog geen gewonnen spel, maar ik moet zeggen dat ik me toch verbaas over de positieve toon van het bericht... Het lijkt alsof ze wel degelijk naar hun basis luisteren, en dat is in mijn ogen toch al wel heel belangrijk. Kudos De Beukelaer, om het op z'n Phill's te zeggen! En... misschien krijgen we na die 'vergadering' ook wat meer zicht op de andere akkefietjes... wie weet...

Standaard

Duimen is hier dus de boodschap, zou super zijn mocht die pdf er komen!

Standaard

Ik vond de toon in deze topic eerlijk gezegd ook een beetje erover.Nikon geeft zeer goede service.Dat was ook één van de redenen waarom ik de D100 gekocht heb.

Standaard

Dat vond ik ook, iedereen kent ondertussen de Nikon service en het vel was hier al weer verkocht voordat de beer geschoten was !
    Bovendien hebben ze volledig gelijk dat iedereen recht heeft op een Nl handleiding in pdf formaat want de andere talen zijn wel beschikbaar en te downloaden.
    Maar daarom zo een heisa maken hier snap ik niet.
    Voor mij is de camera zelf veel belangrijker dan een papieren of pdf handleiding en ik denk dat dat voor velen zo is...
    NIKON D70
    NIKKOR AF-S DX 18-70 F3.5-4.5 IF ED

Standaard

Dju, nu heb ik juist mijn D70 verkocht.

Standaard

't Es mor e graptche!!

Standaard

de dju, just vanavond mijn eoske 10D in het duts ontvangen, gelukkiglijk wel een handleidingske in pdf ook in alle talen

Standaard

Originally posted by ************
    de dju, just vanavond mijn eoske 10D in het duts ontvangen, gelukkiglijk wel een handleidingske in pdf ook in alle talen
    Stoker

Standaard

En tot waneer uw canonske ne keer binnen moet, wie zal er dan lachen..

Standaard

Originally posted by ANCHOR
    Zeg maar gij kent er precies ook iets van! Geweldige spirit is dat op BD tegenwoordig

Standaard

Originally posted by roadrunner
    Originally posted by ANCHOR
    Zeg maar gij kent er precies ook iets van! Geweldige spirit is dat op BD tegenwoordig
    Ge weet wel RR, da CanNiko gedoe wat zeggen ze daarvan op dpreview.com
    trollen...

Standaard

't is eigenlijk erg goed dat ze het bij Canon wel doen. En dat ze dat dan ook nog plagerig in deze thread posten.

Dus als ik het goed begrijp voegt Canon standaard bij z'n 10D een Nederlandse handleiding in pdf op cd bij (EDIT) naast deze op papier?

Nikon zou er dan toch behoorlijk belachelijk uitkomen, inclusief hun argumenten als ze zouden achterblijven in het beschikbaar stellen hiervan, nietwaar... Ik wens onze Belgische tak veeeeeel succes met dit extra argument...

Standaard

alle ben toch blij dat er nog leven is na .... , ga jullie laten moet van mijnen baas in bed zonder handleiding. Salut en tot wederhorens veel plezier nog met alle fantastische toestellen ( allé denk ik toch hé)

Standaard

Originally posted by Koen_vervoort
    't is eigenlijk erg goed dat ze het bij Canon wel doen. En dat ze dat dan ook nog plagerig in deze thread posten.

Dus als ik het goed begrijp voegt Canon standaard bij z'n 10D een Nederlandse handleiding in pdf op cd bij (EDIT) naast deze op papier?

Nikon zou er dan toch behoorlijk belachelijk uitkomen, inclusief hun argumenten als ze zouden achterblijven in het beschikbaar stellen hiervan, nietwaar... Ik wens onze Belgische tak veeeeeel succes met dit extra argument...

How, niet alleen canon, bij mijn minolta had ik 2 jaar geleden al de handleiding in pdf erbij geleverd, in het nederlands.... 't kan toch niet allemaal perfect zijn he bij nikon, de handleiding en de kamera bij canon viel er nog commentaar te geven op de camera ook
    To make your dreams come true, wake up

Standaard

How, niet alleen canon, bij mijn minolta had ik 2 jaar geleden al de handleiding in pdf erbij geleverd, in het nederlands.... 't kan toch niet allemaal perfect zijn he bij nikon, de handleiding en de kamera bij canon viel er nog commentaar te geven op de camera ook
    En voor de Canonians hier dan weer voorspelbaar op reageren, zal dit Nikon-bezittend heerschap meteen maar even verwijzen naar de talrijke berichten over moire en rode en groene colorshifts om zodus het stookgehalte van de vorige reply te blussen...

Standaard

Of er nu een Nederlands PDF'ke bij een camera zit of niet,'t zal me worst wezen hoor en 't is totaal irrelevant bij het aankopen of tevreden zijn met je camera.

Wil dat zeggen dat je er de importeur niet mag op attent maken?Tuurlijk niet,maar hou de dingen een beetje binnen z'n proporties

Standaard

Herinneren jullie het nog?
    Originally posted by sailor
    Antwoord gehad!

Beste heer,

Ik volg de D70 pdf perikelen op de voet.

Op dit moment kan ik nog geen sluitend antwoord geven of de handleiding al dan niet in pdf beschikbaar zal zijn. Ik zal mijn uiterste best doen om in jullie voordeel te lobbyen bij de eerstvolgende vergadering op maandag 19-04-2004.

Ik hoop dat we nog op enig geduld kunnen rekenen van uw kant. Ik zal deze week nog contact opnemen met Nikon Europa hierover.

Ik hou u in ieder geval op de hoogte en ik hoop dat we jullie deze week nog een CD-ROM met de handleiding kunnen toesturen.

Met vriendelijke groeten

Ellen Quix
    Marketing & Communications Assistant

Boomsesteenweg 77
    B-2630 Aartselaar
    Belgium
    Tel.: + 32.3.870.59.00
    Fax: + 32.3.870.59.11
    equix@debeukelaer.be

Klinkt al iets positiever hé!

Vandaag ontvangen:

We zijn inderdaad momenteel niet in de mogelijkheid u nu een Nederlandstalige handleiding te bezorgen in .pdf formaat voor uw Nikon D70.
    Hopelijk veranderd dit in de nabije toekomst en zal er andere regeling komen aangaande user manual downloads voor Nikon producten.

met vriendelijke groeten

Nikon Support
    Dirk Van Hauwe

En voor diegenen die het "zogenaamd" niet interesseert, reageer dan niet hé!
    Lid: BD 0249BE
    D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

Standaard

Ik zou in zitstaking gaan of beter nog,in hongerstaking!Of Canon kopen want daar is alles zeker perfekt!!!

Een "zogenaamd" niet geinteresserde BD'er die het niet kon laten toch een geinteresserde reaktie te geven.

Standaard

Gij zijt toch nen betrokken mens, hee RR
    Ik zou in zitstaking gaan of beter nog,in hongerstaking!Of Canon kopen want daar is alles zeker perfekt!!!

Een "zogenaamd" niet geinteresserde BD'er die het niet kon laten toch een geinteresserde reaktie te geven.
    “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
    Scott Adams

Standaard

Originally posted by markali
    Gij zijt toch nen betrokken mens, hee RR

De lucht is hier momenteel betrokken,maar dat is dan ook alles vrees ik

't Was gewoon een geinteresseerde reaktie op een modern probleem in onze reeds erg verzuurde maatschappij waarbij ik moet aangeven dat "zogenaamd" geinteresseerd zijn niet hetzelfde is als "hoegenaamd" geinteresseerd zijn. Goeie zin maar ik snap hem eigenlijk zelf niet

Pagina 3 van 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 6
    Laatste bericht: 28 september 2004, 21:24
  2. Mijn scherm is kapot....(denk ik)
    Door roadrunner in forum Camera's
    Reacties: 29
    Laatste bericht: 21 maart 2004, 20:47
  3. Nederlandse handleiding Canon, software ?
    Door Pvrancke in forum Camera's
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 29 december 2003, 21:58
  4. Nederlandse handleiding Oly5050Z ?
    Door dbsteve in forum Camera's
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 24 januari 2003, 21:40
  5. Betalen voor Nederlandse handleiding Canon
    Door jmvanos in forum Camera's
    Reacties: 19
    Laatste bericht: 1 oktober 2002, 11:45

Regels voor berichten