Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

natuur camera??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • natuur camera??

    hallo mensen,

    binnen een aanzienbare tijd ga ik dan toch ook overstappen naar de digitale fotografie. Ik fotografeer al jaren met een minolta dynax 7si met bijhorende minolta lenzen. 95% van mijn foto's zijn natuurfotografie, dus landschappen en vooral dieren. Nu mijn vraag, welk is hiervoor de best benaderende camera? Geen canon, dus enkel nikon of sony. mag rond de 1200 euro hangen voor de body.

    Ik had al gedacht aan de nieuwe sony, de opvolger van de a700, maar die is natuurlijk nog niet op de markt en hier zijn zelfs nog geen echte specs van bekend, dus ja??

    Verder had ik gedacht aan de 300S of de D7000 van nikon.

    Welk is volgens jullie mening de beste camera voor mijn fotografie.

    Mijn aandachtspunten zijn, goede foto's kunnen maken bij weinig licht, snelle autofocus.

  • #2
    Re: natuur camera??

    precies niet veel reacties op deze vraag??

    Comment


    • #3
      Re: natuur camera??

      Oorspronkelijk geplaatst door hakke Bekijk bericht
      Nu mijn vraag, welk is hiervoor de best benaderende camera? Geen canon
      tja..........
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: natuur camera??

        Ik ben zeker geen Minolta/Sony expert, maar ik heb even uw body opgezocht en deze was blijkbaar al AF, dus ik vermoed dat uw lenzen perfect gaan werken op de moderne Sony body's, koop evt nu een 2de hands a700 en upgrade wanneer er iets nieuws komt, of de FF a850/900?