Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

monopods en xdrives

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • monopods en xdrives

    hoi,

    weet er iemand waar ik monopod en xdrives kan vinden enzo?
    mvg
    Panasonic dmc fz28

  • #2
    Sorry hoor, maar de zoveelste keer dezelfde vragen

    Er zijn tientallen en DIRECTE antwoorden in de zoekfunctie (Search knop, bovenaan rechts) te vinden, gebruik dit bijzonder nuttig ding met een echte schatkist vol met antwoorden aub!

    Comment


    • #3
      sorry maar ik vind op monopod enzo geen enkele thread en op xdrive maar 2 waarvan 1 deze is...

      ofwel werkt die zoekengine (ik trouwens ook niet zo handig vind want je kan hem niet door heel het forum zoeken, maar je moet telkens een apart onderdeel aanduidenà ofwel ben ik zo stom
      Panasonic dmc fz28

      Comment


      • #4
        je hebt het 'search by date' veldje toch goed ingevuld, om op 'since 120 days ago' te zoeken, en niet enkel het standaard 'since yesterday' ?
        zeer tevreden met mijn Minolta Dimage Z1

        Comment


        • #5
          Originally posted by arthurv
          je hebt het 'search by date' veldje toch goed ingevuld, om op 'since 120 days ago' te zoeken, en niet enkel het standaard 'since yesterday' ?
          eum mja, idd kben zo dom lol
          thx
          Panasonic dmc fz28

          Comment


          • #6
            www.manfrotto.com
            Originally posted by skank
            hoi,

            weet er iemand waar ik monopod en xdrives kan vinden enzo?
            mvg

            Comment


            • #7
              Originally posted by skank
              hoi,

              weet er iemand waar ik monopod en xdrives kan vinden enzo?
              mvg
              www.d95.nl
              John

              Comment


              • #8
                al veel gevonden over monopod, en vele soorten
                maar ik weet bij god niet welkeen ik moet kiezen
                waar moet ik vooral op letten?
                Panasonic dmc fz28

                Comment


                • #9
                  *up* iem die mij kan helpen ?
                  Panasonic dmc fz28

                  Comment


                  • #10
                    Let er vooral op dat het geval stevig genoeg is voor je zwaarste combinatie en toch licht genoeg om het nog te kunne meezeulen.
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment


                    • #11
                      Let er vooral op dat het geval stevig genoeg is voor je zwaarste combinatie en toch licht genoeg om het nog te kunne meezeulen.
                      ... en zorg dat 'm lang genoeg is als 'm uitgeschoven is en kort genoeg als 'm ingeschoven is.

                      het is niet simpel Skank, ik weet het.
                      Vooral afwegen wat je belangrijk vindt, ik vind het gewicht persoonlijk minder belangrijk en ik ben zeer zeker niet van plan om 100 euro meer te betalen voor een carbon versie die dan 200 gr lichter is. De lengte is voor mij dan weer veel belangrijker, ik ben zelf 1.92m dus kan ik wel wat stoklengte gebruiken.
                      Een monopod van gitzo of manfrotto zal van kwaliteit wel altijd goed zitten zeker? Alleen heeft Gitzo van die ellendige dingen om de poten vast te zetten, het systeem van manfrotto lijkt mij veel nuttiger.

                      P.S. De mijne ligt al onder de kerstboom bij mijn ma (merci Mama ), ze had het topic van vorige week gelezen over monopods (stiekemerd).

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by wesley
                        Let er vooral op dat het geval stevig genoeg is voor je zwaarste combinatie en toch licht genoeg om het nog te kunne meezeulen.
                        ... en zorg dat 'm lang genoeg is als 'm uitgeschoven is en kort genoeg als 'm ingeschoven is.

                        het is niet simpel Skank, ik weet het.
                        Vooral afwegen wat je belangrijk vindt, ik vind het gewicht persoonlijk minder belangrijk en ik ben zeer zeker niet van plan om 100 euro meer te betalen voor een carbon versie die dan 200 gr lichter is. De lengte is voor mij dan weer veel belangrijker, ik ben zelf 1.92m dus kan ik wel wat stoklengte gebruiken.
                        Een monopod van gitzo of manfrotto zal van kwaliteit wel altijd goed zitten zeker? Alleen heeft Gitzo van die ellendige dingen om de poten vast te zetten, het systeem van manfrotto lijkt mij veel nuttiger.

                        P.S. De mijne ligt al onder de kerstboom bij mijn ma (merci Mama ), ze had het topic van vorige week gelezen over monopods (stiekemerd).
                        Hallo, hallo wesley, ik heb een Manfrotte monopod en een Gitzo statief en mijn ervaring is dat beide even makkelijk zijn vast te zetten. Bij een Gitzo hoef je maar een kwart slag te draaien. De reden dat Gizo daarvoor blijft kiezen is dat ook bij intensief gebruik in de loop van jaren en jaren de werking van de moer optimaal blijft. Daarbij kan je elk onderdeel zelf makkelijk vervangen en dat zie ik mij bij het klemsysteem van Manfrotto nog niet doen.

                        Comment


                        • #13
                          Merci voor de verduideliking J@n, nu is dit 'probleem' ook weer van de baan.
                          het is nogal moeilijk te beoordelen op het internet.

                          Comment

                          Working...
                          X