Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Memory Perfect

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Memory Perfect

    heeft er iemand ervaring met deze online schop
    www.memoryperfect.com

  • #2
    heb hier al heel reacties gezien van heel tevreden klanten... zeker geen slechte winkel, aanbevolen shopke eiglik
    http://users.pandora.be/ziod
    DigiCam Shopping help...

    Comment


    • #3
      Ik denk dat Otto Knap of zo er u alles over kan vertellen.

      Comment


      • #4
        Heb er mijn camera gekocht dit jaar en alles zonder problemen. Ben hem wel zelf gaan halen in Keerbergen (woon in Mechelen) en hij heeft alles nog rustig wat uitgelegd enzo. Ziet er goed uit.
        Groetjes,
        Arvid


        Reis- en fotowebsite

        Comment


        • #5
          Niets dan goed over die winkel (ik heb mijn camera daar ook gekocht)

          greetz
          My Flickr

          Comment


          • #6
            Goede prijzen en perfecte service. Ben daar enkele weken geleden een A70 + CF card + NiMh batterijen gaan halen, alles op stock, lage prijs en garantie in orde.

            Comment


            • #7
              Niks dan goed, heb er mijn fujy602 gaan halen . Ben zelfs telefonisch op de hoogte gehouden van stand van zaken. Prijs was de beste die er toen te vinden was , alles met garantie.
              Echt niets op aan te merken en die man was zeer behulpzaam met uitleg.
              D7000 + 28 tot 400mm

              Comment


              • #8
                Ik heb daar al 3x iets gekocht.
                Snelle en goede service
                "Alive and Kicking"

                http://www.pbase.com/tinnew

                Comment


                • #9
                  Maar een 10D blijkt er nog niet te koop te zijn ...

                  Comment


                  • #10
                    dank u allemaal voor de info Daar ze de fuji finepix s-304 niet op hun persoonlijke site hadden staan heb ik er een mail heen gestuurd en heb een vlugge reaktie gekregen.
                    Ik zou zeggen heb je iets in gedachte stuur een mail en antwoord volgt vlug , ik heb mijn mail om 16.00 uur gestuurd en een uurtje later heb ik het antwoord op mijn vraag al kunnen lezen.

                    Comment


                    • #11
                      Inderdaad, ik heb zelfs een antwoord gekregen toen ik op zondag mijn bestelling doorgaf. Dinsdag kwam het aangetekend aan in mijn brievenbus. Toppie!

                      Groetjes,
                      Sporty

                      Comment


                      • #12
                        Toch nog effe zorgen voor een minder positieve opmerking: ik heb er naar de prijs van een 10D geïnformeerd. Kreeg vlot een reactie ivm de prijs, zonder verdere commentaar. Toen ik verdere belangstelling toonde, kwam de aap echter uit de mouw: mensen die lenzen en flash-kaarten bijbestellen krijgen voorrang, maw erzonder kan je heeeeeeel lang wachten...

                        Wim
                        Canon EOS 10D; 50E
                        Canon EF 17-40L; EF 20-35 (te koop); EF 28-105; EF 50 1.8; EF 100 2.0; EF 200 2.8 L
                        Tamron 28-200 LD IF

                        Comment

                        Working...
                        X