Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leica M Mini

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leica M Mini

    This is the first leaked photograph of Leica's upcoming Mini M -- a camera that the German company first started teasing on its website last week. The


    Mijn eerste gedacht: "wie koopt in godsnaam zoiets". Maar dat kan van veel succesverhalen gezegd worden

  • #2
    Re: Leica M Mini

    Oorspronkelijk geplaatst door potloodslijper Bekijk bericht
    http://petapixel.com/2013/05/28/firs...-aps-c-camera/

    Mijn eerste gedacht: "wie koopt in godsnaam zoiets". Maar dat kan van veel succesverhalen gezegd worden
    Wat een lege gedachte

    Comment


    • #3
      Re: Leica M Mini

      Wat een nuttige reactie. Je verzamelt ze, lees ik zo!

      Comment


      • #4
        Re: Leica M Mini

        Oorspronkelijk geplaatst door potloodslijper Bekijk bericht
        http://petapixel.com/2013/05/28/firs...-aps-c-camera/

        Mijn eerste gedacht: "wie koopt in godsnaam zoiets". Maar dat kan van veel succesverhalen gezegd worden
        Eerste wat in het oog springt is 3.5-6.4.. niet bepaald snel en zeker rekening houdend dat dit een fix zoom is. (als ik me niet vergis)
        Geen OVF-EVF.
        Als enige toestel om mee te vergelijken met vaste zoomlens heb je de Canon G1X met snellere zoomlens (2.8-5.8) alhoewel deze laatste een 1.85 crop heeft .. dus compromis voor een iets (intrekbare) lichtsterkere lens te plaatsen om toch nog compact te blijven.
        Maar hier houdt een verdere vergelijking eigenlijk op. (ook het prijskaartje)

        De Leica is natuurlijk manueel te zoomen en te focussen. Eigenlijk een uniek toestel.
        Is te gebruiken met de nieuwe EVF van OLYMPUS (VF4) maar dan met ander naamplaatje.. die EVF maakt gebruik van de nieuwe Epson panelen..

        Op het eerste zicht vind ik dit een weinig interessant toestel alleen omwille van het objectief .. op zich niks mis mee, maar je kan het niet veranderen (misschien wil je dat toch achteraf juist omdat het zo traag is)

        Misschien steekt er in de zwarte Leica box toch een andere Leica-mini ?
        Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

        Comment


        • #5
          Re: Leica M Mini

          Fuji is the new Leica, Leica is the new ...

          Comment


          • #6
            Re: Leica M Mini

            Kokak!

            Comment

            Working...
            X