Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LCD scherm: Eizo Flexscan L568 17” / 20ms / 1000:1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • LCD scherm: Eizo Flexscan L568 17” / 20ms / 1000:1

    iemand ervaring met deze? opvolger van de L557
    Groetjes,
    Bartolomoio

    Canon stuff, BD0258BE

  • #2
    Re: LCD scherm: Eizo Flexscan L568 17” / 20ms / 1000:1

    Oorspronkelijk geplaatst door bartolomoio
    iemand ervaring met deze? opvolger van de L557
    Niet specifiek maar wel met z'n grotere broer L768. De heeft dezelfde specs en is een fantastische monitor. Volgens mij ga je met de L568 zeker geen miskoop doen.
    http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

    Comment


    • #3
      Re: LCD scherm: Eizo Flexscan L568 17” / 20ms / 1000:1

      Heb hier de 565 staan, ook héél content van!
      Das Glück fliegt, wie es fängt, der hat es. Nikon coolpix990

      Comment


      • #4
        Re: LCD scherm: Eizo Flexscan L568 17” / 20ms / 1000:1

        Ik heb die L568 (zwarte uitvoering).

        Prachtig scherm, je kijkt precies door een venster.

        Ook handig is dat er software bijzit die je toelaat het scherm een bepaalde instelling te geven als er een programma opgestart wordt: bij mij gaat het scherm naar sRGB als ik iets van fotobewerking lanceer.

        Andere pluspuntjes: 2 interfaces: DVI + analoog, en het scherm switcht automatisch (indien zo ingesteld). Je kunt er dus perfect 2 computers aan hangen. Ook kan het scherm geroteerd worden in portret-mode (staat niet duidelijk op de specificaties van Eizo); wel moet je dan driversupport hebben (om je beeld ook te roteren), of gebruik maken van PivotPro (3rd party software).
        edit: 5 jaar garantie kan ook tellen...

        Het grootste nadeel: mijn Philips Brilliance 107 verbleekt ernaast, en nu zou ik zo'n tweede L568 willen kopen... Maar ze zijn niet goedkoop (en ik ben 2 schermen op mijn desktop gewoon)

        Voor spelletjes is de responstijd misschien nipt te laag, maar mij stoort het niet echt (nu, ik ben ook geen hardcore gamer).


        Jörg
        Last edited by VJ; 31 augustus 2004, 10:45.
        Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

        Comment

        Working...
        X