Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keuze hulp Nikon of Canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Keuze hulp Nikon of Canon

    Ben op zoek naar een nieuwe Bridge camera. Ik twijfel nog tussen een Canon SX70 en een Nikon Coolpix P950. Met het vorige model van Canon SX60 heb ik al een redelijk positieve ervaring.
    Van Nikon ken ik niets. Nooit gebruikt of resultaten van gezien. Heeft er toevallig iemand ervaring met deze Nikon Coolpix P950?. Ik zou graag eens foto's zien op beeldschermgrootte op mijn laptop. Vogels op enige afstand of insecten en bloemen in macro?


    Een van mijn vorige toestel was dus een Canon maar deze is stuk gegaan door een geblokkeerde lens. Toen eigenlijk onbezonnen een Panasonic gekocht (PZ82) die ik nog gebruik maar allerminst tevreden over. De foto's laten bij zoom of macro te veel korrel zien (onscherp uitzicht), zeker op beeldschermgrootte.


    Wie kan me een beetje verder helpen bij mijn keuze? Kan ik een paar foto's te zien krijgen? Mag eventueel in privé.


    Alvast bedankt als iemand de moeite wil nemen!!!

  • #2
    Re: Keuze hulp Nikon of Canon

    Sony Cybershot DSC-RX10 IV?
    http://www.paulvanrooy.be

    Comment


    • #3
      Re: Keuze hulp Nikon of Canon

      Mooie site en foto's maar eigenlijk geen bevredigend antwoord op mijn vraag.

      Comment


      • #4
        Re: Keuze hulp Nikon of Canon

        P950 review
        The Nikon Coolpix P950 is a powerful superzoom compact camera, built around a 24-2000mm equivalent zoom lens. Successor to the popular P900, the P950 adds an improved EVF, Raw capture and 4K video. So is it worth $800?

        SX70 alleen specs, geen review
        Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.


        Maar van de voorganger van beide en de FZ82 vind je wel een review (met foto's) en de opvolgers zijn wezenlijk slechts (kleine) upgrades

        Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.

        Not everyone wants to pay a premium for a long zoom camera. Thankfully, there are many reasonably priced cameras available, though they won't offer the same image quality as enthusiast models. In this updated roundup we look at big zoom cameras with more consumer-friendly price tags.

        Comment

        Working...
        X