Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kamera-express

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kamera-express

    Hallo,

    Daar ik op het punt staat een nieuw toestel aan te kopen overweeg ik
    deze te doen bij Kamera-express ( regio Rotterdam ) of Koop digitaal
    ( regio Enschede ).

    Beide winkels hebben goede prijzen ( op een Nikon d100 zo'n 200 à 250 euro goedkoper dan in België.) Ik veronderstel dat de internationale garantie
    geldig is.

    Daar Kamera-express toch een stuk dichter bij België ligt, verkies ik daar te kopen. Iemand reeds gekocht bij Kamera-express ( regio Rotterdam ).

    Graag uw bevindingen !


    Groeten.


    Christophe



  • #2
    Goede ervaringen ! Als je ernaartoe wilt rijden: zaterdags zijn ze niet open. Heb je ook op Duitse sites gekeken ? Deze zijn meestal nog goedkoper.
    Hannie

    Comment


    • #3
      Christophe, heb goede ervaringen met KE, heb er mijn S2 plus batterijen gekocht. Zit hier zowat om de hoek, maar is helaas alleen in de week open, niet op koopavond en weekends. Echter postorder gaat ook.
      http:/home.planet.nl/~knegt221

      Comment


      • #4
        Originally posted by a148825
        Hallo,

        Daar ik op het punt staat een nieuw toestel aan te kopen overweeg ik
        deze te doen bij Kamera-express ( regio Rotterdam ) of Koop digitaal
        ( regio Enschede ).

        Graag uw bevindingen !
        Ja, ik heb er toen der tijd mijn Oly E10 gekocht. Later ook nog een Lowepro tas.
        Ik vond ze wel een tikkeltje arrogant maar ben verder wel goed geholpen (hadden goed verstand van zaken) en ze zijn ook goedkoop. Ze zijn inderdaad niet s'avonds open, maar je hebt kans dat ze met de kerstdagen een aantal avonden open zijn. (dat was vorig jaar ook zo) Ze geven dat altijd aan op hun site. Foto Konijnenberg (koop digitaal) is ook goed, maar zoals je zelf al zegt verder weg.

        Ik zou je dus gewoon kamera express willen aanraden.

        Comment

        Working...
        X