Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kaartlezer probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kaartlezer probleem

    Hallo,

    Veemd probleempje. Sinds een maand heb ik een externe kaartlezer, de Sandisk Imagemate USB met 1 slot (model nr SDDDR-91), voor CF kaarten.

    Als ik het kaartje uit mn camara haal en in de lezer plaats dan houd ie er in de meeste gevallen gelijk mee op, de pc vind hem gewoon niet . Pc omstarten en hij doet het weer. Maar als je het kaartje er eenmaal in heeft gezeten kun je hem er gewoon weer uit halen en erin doen en dit keer op keer herhalen zonder problemen.

    Wat kan dit zijn?
    Canon 20D. Canon 10-22. Canon 24-105. Canon 580 EX.

  • #2
    Ik denk een driver probleem. Mijn 6 in 1 cardreader heeft geen enkele probleem. Probeer de generieke Windows drivers of ga naar de site van de fabrikant voor een updated driver.
    Groetjes, Blord

    Canon 7D en wat lenzen.

    Comment


    • #3
      Gewoon een usb 2.0 PCI kaart (€ 10) in je PC zetten. Die reader is ook 2.0. Is wel down compatible (1.1) maar loopt beter in 2.0 omgeving.


      Originally posted by Simon
      Hallo,

      Veemd probleempje. Sinds een maand heb ik een externe kaartlezer, de Sandisk Imagemate USB met 1 slot (model nr SDDDR-91), voor CF kaarten.

      Als ik het kaartje uit mn camara haal en in de lezer plaats dan houd ie er in de meeste gevallen gelijk mee op, de pc vind hem gewoon niet . Pc omstarten en hij doet het weer. Maar als je het kaartje er eenmaal in heeft gezeten kun je hem er gewoon weer uit halen en erin doen en dit keer op keer herhalen zonder problemen.

      Wat kan dit zijn?

      Comment


      • #4
        Welk besturingssysteem heb je?
        Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
        Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

        Comment

        Working...
        X