Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met Vanroey ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand ervaring met Vanroey ?

    Hallo,

    Iemand ervaring met de volgende winkel:

    VAN ROEY AUTOMATION
    Steenweg Op Antwerpen 101
    2300 Turnhout
    Tel.: +32 (0)14 41 60 51
    Fax.: +32 (0)14 42 83 95
    Email: info@vanroey.be
    Webstek: www.vanroey.be

    Hier kost de x-driveII/ 40GB/ 284 euro
    dat is maar 35 euro verschil met http://www.powerinnumbers.com.au/
    het overwegen waard, dit is in Belgiê
    en dus iets gemakkeler bij een defekt.

    Groeten
    Bert


  • #2
    ja... en jammer genoeg niet zo'n prettige...

    personeel dat niet weet waarover het gaat als je een UTP-kabel vraagt...je dan naar de technische afdeling stuurt, daar zeggen ze dan "hier verkopen we niks" ...terug naar de kassa ...en dan daar na een half uur toch eindelijk een kabeltje gevonden

    als je een pc binnen doet voor herstelling mag je gemiddeld 2tot 6 (jaja 6) weken rekenen voor een doordeweekse herstelling..

    en qua prijs...goedkoop zijn ze zeker niet...

    dus ja ervaringen...maar positief? nee....sorry...ik wil niemand afbreken of zo...

    Ik kan je wel een link geven van iemand die pas begonnen is als zelfstandige in de IT en uit ervaring weet ik dat zijn prijzen echt wel "how low can you go" zijn en de service ook best te pruimen http://www.selosystems.be...misschien daar eens horen, is ook in turnhout

    Greetz
    some toys 4 big boys
    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

    Comment


    • #3
      Hallo Bert,stel je vraag eens aan Sonyke (zie bij members en stuur hem een mailtje).Die is van Turnhout en zal die zaak misschien wel kennen.Hij is zeer goed op de hoogte van al dat gedoe.
      Danny's Photosite

      Comment


      • #4
        Dag Bert,
        Ja ik ken die mannen. Ze zaten eerst op de Stg op Merksplas, recent op de steenweg op Antwerpen/hoek ringlaan.
        Vorige week nog binnen geweest om naar de TFT-schermen gaan te zien
        Ik zal daar zoals het er altijd al aan toe ging nooit iets kopen zelfs als het er beterkoop moest zijn wat niet het geval is integendeel, misschien hier en daar eens iets ja.
        Je bent daar een nummer. Iedereen is daar altijd druk doende, met wat dat weet geen kat. De verkopers kunnen net zo goed schoenenverkopers zijn, maar of ze iets kennen dat is een andere vraag.
        De techniekers ken ik niet.
        Voor mij is daar de service onder het vriespunt. Aan de kassa hangt een bordje "hier geen info" vraag in de winkel of zoiets, in de winkel heeft niemand tijd.
        Je kan daar kopen, maar reken op bitter weinig service. Dat zijn mijn ervaringen.
        Ik raad het je dus af.

        Comment


        • #5
          oei oei
          dat lijkt niet zo'n goede zaak

          toch bedankt voor jullie reactie

          Groeten
          Bert

          Comment


          • #6
            Kan de commentaar alleen bijtreden

            Deze firma is in de eerste plaats gericht op bedrijven, al hun inspanningen en service zijn daar op gericht.
            Voor bedrijven zeker geen slechte firma, maar als particulier sta je in de kou en kan je beter kiezen voor een andere PC-shop.

            Hombre

            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

            Comment

            Working...
            X