Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met Stylus Photo 1270

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iemand ervaring met Stylus Photo 1270

    kan deze in occasie kopen - iemand ervaringen/tips - las op internet (steves digicams) dat er problemen waren met oranje - waar vind je goedkoop die grote formaten ...

  • #2
    Re: iemand ervaring met Stylus Photo 1270

    De 1270 is de voorganger van de 1290 en ik werk met de laatste al gedurende enkele jaren. Ik ben, daar héél tevreden van maar ik ken ook de zwakke kanten van de Epson printers. Zo zal ik mijn printer nooit uitzetten en staat hij ook nooit langer dan 2 dagen stil. Ik gebruik ook alleen de originele patronen van Epson en werk met een gekalibreerd systeem Qimage is de printsoftware en het gebruikte papier is de Fine Art Glossy 290 gramm van Tetenal. Prachtige resultaten voor een aanvaardbare prijs en onmiddelijk beschikbaar niet binnen drie dagen. Voor tweedehandse printers zou ik opletten, een herstelling aan een printer van Epson is nooit lonend omdat ze werken met forfaits. Ik zou je daarom toch aanraden van een nieuwe 1290 te kopen tenzij je het risico wil lopen maar dan gaf ik toch maar MAX. 150 Euro voor de tweedehandse en dan nog op voorwaarde dat ze voor mij in demonstratie een perfecte afdruk A3+ kunnen maken, het spuitjespatroon alleen afdrukken is voor mij onvoldoende. Deze printers hebben ook een vergaartank voor de inkt op te vangen van de reinigingsbeurten. Als deze tank vol is moet die vervangen worden en de printer softwarematig worden gereset want op die tank staat een teller en als die aangeeft dat de tank vol is stop de printer met werken. Er is wel soft te vinden op het net om de priner zelf te resetten en eventueel manueel de tank zelf de reinigen in plaats van deze te vervangen.
    Last edited by Digipics357; 31 december 2004, 09:21.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: iemand ervaring met Stylus Photo 1270

      Bedankt voor de snelle reactie en de tips. Hierdoor weet ik wat het 'koopje' nog waard is.

      Comment

      Working...
      X