Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij kiezen digitale fotocamera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp bij kiezen digitale fotocamera

    Hallo allemaal. Ik ben totaal onervaren op het gebied van camera's, dus heb ik jullie hulp nodig. Ik heb momenteel een Sony Cybershot van 3 Megapixels, die is al jaren oud en dus aan vervanging toe.

    Nu wil ik samen met mijn vriend een digitale fotocamera kopen. 1 die dus kan filmen én foto's maken. Liefst wil ik geen bandjes die ik los moet kopen, maar gewoon geheugen, aangezien al die bandjes en mini dvd's uiteindelijk veel geld zouden kosten.

    We willen een zo goed mogelijke kwaliteit, maar hebben geen idee wat voor zoom e.d. nu een 'must' is voor een goede fotocamera.

    De prijs mag ook niet te hoog zijn, we zoeken eigenlijk iets wat zeker onder de €200 is, maar ik weet niet of dit wel te krijgen is, aangezien we al in verschillende winkels zijn gaan kijken en degene met een hoger aantal MP óf met bandjes zijn óf al minstens €300 kosten.

    Weet iemand een goede fotocamera die dus niet te duur is en goede kwaliteit heeft? En wat zijn dus de eisen die we er zeker aan moeten stellen?

  • #2
    Re: Hulp bij kiezen digitale fotocamera

    Niemand die een antwoord geeft? Zoveel reacties in dit forum vandaag, maar geen reactie op de mijne?

    (Ik weet dat ik normaal niet mag dubbel posten, maar anders gaat sowiezo niemand reageren denk k)

    Comment


    • #3
      Re: Hulp bij kiezen digitale fotocamera

      Heb je de zoek functie al eens gebruikt?
      En ik vrees voor jou budget dat het niet veel zal worden, misschien 2e hands iets?
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Hulp bij kiezen digitale fotocamera

        Als ik het goed begrijp zoek je een digitaal fototoestel waarmee je ook kan filmen. Voor je budget zal je niet dé kwaliteit hebben, maar dat weet je al.

        Ik stel voor dat je es googled op de panasonic lumix tz4, die kan je wel vinden zo rond de 200€. Het is een goed compact fototoestel. Ik kan wel niets zeggen over de camerafunctie want daar heb ik geen ervaring mee.

        Mvg
        Moa

        Comment


        • #5
          Re: Hulp bij kiezen digitale fotocamera

          Ik was het weekend afwezig, vandaar dat ik wat later reageer. Ik heb de zoek functie inderdaad gebruikt, maar ik kan niks nuttigs voor mij vinden. 2e hands wil ik in ieder geval zeker niks kopen.

          Ik zal daar is op googlen, thnx Moa. Ah, ik bedoel trouwens het omgekeerde eigenlijk. Meer een soort videocamera met foto functie.

          En als €200 niet mijn budget zou zijn, wat zouden dan dingen zijn die echt aan te raden zijn?

          Comment

          Working...
          X