Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij gebruik Olympus E3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp bij gebruik Olympus E3

    Ik heb eind 2008 een Olympus E3 aangeschaft en doordat ik daarna ruim 1,5 jaar mantelzorg heb verleend ben ik niet in de gelegenheid geweest de camera goed te leren kennen. Ik moet weer helemaal opnieuw beginnen. Ik ben wel een amateur fotograaf maar heb weinig verstand van een computer. Graag zou ik alle mogelijkheden willen leren kennen en gebruiken. Op zich word ik helemaal blij van het maken van leuke foto's. Is er iemand die mij zou willen helpen de camera onder de knie te krijgen?

    Hartelijke groet, Mari-Anne

  • #2
    Re: Hulp bij gebruik Olympus E3

    Regio ???????????

    En bij die aankoop zat er geen cd rom of dvd tje bij????


    Anders goede info over camra's http://users.telenet.be/beertjesfoto...ite/index.html
    Betreft wel ander merk maar veel is gelijk aan de olympus hoor
    Ook hier veel info wel in het Engels maar goede info
    Olympus E-3

    En hier nog eentje Camera labs

    Comment


    • #3
      Re: Hulp bij gebruik Olympus E3

      Heb zelf een E-30 (daarmee is het merk toch al juist). K'weet wel niet of Harelbeke aan de overkant van het land ligt natuurlijk...
      Groeten,

      Polleke

      Comment


      • #4
        Re: Hulp bij gebruik Olympus E3

        Oorspronkelijk geplaatst door mari-anne Bekijk bericht
        Ik heb eind 2008 een Olympus E3 aangeschaft en doordat ik daarna ruim 1,5 jaar mantelzorg heb verleend ben ik niet in de gelegenheid geweest de camera goed te leren kennen. Ik moet weer helemaal opnieuw beginnen. Ik ben wel een amateur fotograaf maar heb weinig verstand van een computer. Graag zou ik alle mogelijkheden willen leren kennen en gebruiken. Op zich word ik helemaal blij van het maken van leuke foto's. Is er iemand die mij zou willen helpen de camera onder de knie te krijgen?

        Hartelijke groet, Mari-Anne
        Hallo,

        ik heb zelf een E-500 en een E-620 en ik overweeg de aanschaf van een E-3 aangezien de nieuwe E-5 eigenlijk toch niet veel nieuws te bieden heeft.
        Het idee om samen wat te prutsen spreekt me wel aan. Als u geïnteresseerd bent kan u misschien een PB'tje sturen om iets concreets af te spreken.

        Groeten,

        Yvan.

        Comment


        • #5
          Re: Hulp bij gebruik Olympus E3

          Oorspronkelijk geplaatst door mari-anne Bekijk bericht
          Ik heb eind 2008 een Olympus E3 aangeschaft en doordat ik daarna ruim 1,5 jaar mantelzorg heb verleend ben ik niet in de gelegenheid geweest de camera goed te leren kennen. Ik moet weer helemaal opnieuw beginnen. Ik ben wel een amateur fotograaf maar heb weinig verstand van een computer. Graag zou ik alle mogelijkheden willen leren kennen en gebruiken. Op zich word ik helemaal blij van het maken van leuke foto's. Is er iemand die mij zou willen helpen de camera onder de knie te krijgen?

          Hartelijke groet, Mari-Anne

          Hallo Mari-Anne, op onderstaande link kun je de handleiding downloaden en/of inzien, in het Nederlands, hier moet je mee vooruit kunnen.

          Olympus E-3 + Zuiko Digital 14-54 f2.8-3.5 + Zuiko 50-200 SWD f2.8-3.5 + Zuiko 50 macro + Zuiko 7-14 f4.0
          http://petermaas.blogspot.com/

          Comment


          • #6
            Re: Hulp bij gebruik Olympus E3

            Hier is een leuke site waar de mensen behulpzaam zijn: www.digifotofreak.nl


            Veel mensen met Olympus, ik denk wel dat ze kunnen helpen...
            http://www.digifotofreak.nl

            Comment

            Working...
            X