Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij gebruik Olympus E3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp bij gebruik Olympus E3

    Ik heb eind 2008 een Olympus E3 aangeschaft en doordat ik daarna ruim 1,5 jaar mantelzorg heb verleend ben ik niet in de gelegenheid geweest de camera goed te leren kennen. Ik moet weer helemaal opnieuw beginnen. Ik ben wel een amateur fotograaf maar heb weinig verstand van een computer. Graag zou ik alle mogelijkheden willen leren kennen en gebruiken. Op zich word ik helemaal blij van het maken van leuke foto's. Is er iemand die mij zou willen helpen de camera onder de knie te krijgen?

    Hartelijke groet, Mari-Anne

  • #2
    Re: Hulp bij gebruik Olympus E3

    Regio ???????????

    En bij die aankoop zat er geen cd rom of dvd tje bij????


    Anders goede info over camra's http://users.telenet.be/beertjesfoto...ite/index.html
    Betreft wel ander merk maar veel is gelijk aan de olympus hoor
    Ook hier veel info wel in het Engels maar goede info
    Olympus E-3

    En hier nog eentje Camera labs

    Comment


    • #3
      Re: Hulp bij gebruik Olympus E3

      Heb zelf een E-30 (daarmee is het merk toch al juist). K'weet wel niet of Harelbeke aan de overkant van het land ligt natuurlijk...
      Groeten,

      Polleke

      Comment


      • #4
        Re: Hulp bij gebruik Olympus E3

        Oorspronkelijk geplaatst door mari-anne Bekijk bericht
        Ik heb eind 2008 een Olympus E3 aangeschaft en doordat ik daarna ruim 1,5 jaar mantelzorg heb verleend ben ik niet in de gelegenheid geweest de camera goed te leren kennen. Ik moet weer helemaal opnieuw beginnen. Ik ben wel een amateur fotograaf maar heb weinig verstand van een computer. Graag zou ik alle mogelijkheden willen leren kennen en gebruiken. Op zich word ik helemaal blij van het maken van leuke foto's. Is er iemand die mij zou willen helpen de camera onder de knie te krijgen?

        Hartelijke groet, Mari-Anne