Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hp photosmart 935

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hp photosmart 935

    deze staat nu te koop aan 479 euro incl.16mb sd kaart + gratis 64 mb
    geheugenkaart erbij, vraag : is dit een goede instapcamera en hoeveel
    mb bedraagt 1 foto in hoogste resolutie
    graag info aub
    toerist
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Hallo toerist

    Zit daar ook die docking in de prijs inbegrepen of moet je die nog apart aanschaffen ?
    Of dit een goed instapmodel is kan ik helaas niet antwoorden , dat laat ik liever over aan mensen die een hp camera in bezit hebben

    Groetjes tibo
    Canon EOS 10D + BG-ED3 / Sigma 50-500 APO RF ~ Sigma EF-500 DG ST ~ Tokina 28-70 ATX PRO SV

    Comment


    • #3
      Ik geloof zo niet in een HP-camera. Dat zijn inderdaad meestal instapmodellen en worden hoofdzakelijk aangeboden via PC-winkels.
      Op fotografisch gebied niet zo best. Niet slecht, maar na een tijdje wil je ongetwijfeld meer.......
      Voor de prijs die je noemt heb je bv ook camera's, en kwalitatief beter van bv Sony, die zijn duidelijk beter op gebied van resultaat én betrouwbaarheid.
      Bekijk voor jezelf eens wat je ermee wilt doen : familiefoto's, reisfoto's...of wil je er een hobby van maken ?
      Voor me zelf zou ik nooit een huidige HP kopen, zelfs niet als tweede toestel.......ik vind het dus geen goed idee hij kost tenslotte ook niet niks.....voor hetzelgfde geld koop je best iets anders.

      Comment


      • #4
        volgende info heb ik overlaatst van een verkoper van SD-kaartjes gekregen:

        Alle toestellen van HP die met SD-kaartjes werken, kunnen ENKEL de trage kaartjes gebruiken.
        De snelle kaartjes van bv Toshiba werken hier niet!

        Ik heb net zo'n snel kaartje gekocht, en schrijven is nu op mijn Minolta 2x sneller, uitlezen is 3x sneller...

        Dus: HP-gebruikers zijn gedoemd om het trager te blijven doen!
        (evenals de toestellen van Pentax en Trust)

        Comment

        Working...
        X