Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel zou ik nog krijgen voor Canon G2?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoeveel zou ik nog krijgen voor Canon G2?

    Hoi,

    Ik heb een Canon G2
    - 3 jaar oud in heel goede staat (geen gebreken etc., zo goed als nieuw)
    - bijgevoegd: alle kabels, software en 32MB flash kaartje + 128MB flash kaartje
    - kortom alles erop en eraan, in originele doos, met keurige handleiding etc.
    - nieuwe zijnde gekocht voor 1200 euro

    Reden waarom ik dit wil weten:
    - Ik zou de Canon SD350 wel willen kopen met een nieuwe lens - en dus de overstap maken naar de SLR fotografie.

    Gewoon een vraag : voor hoeveel zou ik mijn goeie Canon G2 nog kunnen verkopen? ik dacht aan 500 euro?

    Groetjes,
    Wim
    Canon 40D - 17-85mm IS USM

  • #2
    Re: Hoeveel zou ik nog krijgen voor Canon G2?

    ik vrees dat dit wishfull thinking is.
    De G2 zal momenteel zeker niet meer dan 225 Euro gaan
    als je het nog kan verkopen aan die prijs? Het beste is van het gewoon bij te houden. De verkoop is niet gunstig de dag van vandaag , de aankoop daarentegen wel want voor 400 Euro en minder kan je zonder problemen een D30 vinden.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Hoeveel zou ik nog krijgen voor Canon G2?

      Nu nieuw 596 euro zodus ik denk dat 500 wat te veel van het goede is.
      Last edited by Henri; 15 maart 2005, 13:45.
      Groetjes
      http://www.vehe.be

      Comment


      • #4
        Re: Hoeveel zou ik nog krijgen voor Canon G2?

        Oorspronkelijk geplaatst door Wim Claes

        Gewoon een vraag : voor hoeveel zou ik mijn goeie Canon G2 nog kunnen verkopen? ik dacht aan 500 euro?

        Groetjes,
        Wim
        Dit is een illussie, voor die prijs heb je bijna de nieuwe G6, de mensen trekken zich niet aan wat U 3 jaar geleden betaalde...

        Comment


        • #5
          Re: Hoeveel zou ik nog krijgen voor Canon G2?

          @Wim Claes :

          Je had 2 postings over dit onderwerp geplaatst. Crossposting is niet toegestaan op BD . Daarom heb ik een van de 2 postings verwijderd.
          Tevens had je dit topic in Aangeboden geplaatst , maar omdat het meer een vraag was over het bedrag wat je nog kunt krijgen voor de camera , heb ik het verplaatst naar Camera's .
          Last edited by Hanske; 15 maart 2005, 13:46.
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

          Comment


          • #6
            Re: Hoeveel zou ik nog krijgen voor Canon G2?

            Samen met mijn posting die nu verdwenen is

            Het kwam erop neer dat ik dat toestel ook zou bijhouden als reserve/'compactje' want je gaat er toch nooit voor krijgen wat je wil.

            Groeten,
            Koen
            Last edited by oermens; 15 maart 2005, 13:52.
            Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

            Comment


            • #7
              Re: Hoeveel zou ik nog krijgen voor Canon G2?

              Zie: http://www2.photim.com/cote/cote.php?Rub=NUM&Marq=CANON
              Wel enigzins overdreven "Franse" prijzen. Doe er maar 20% vanaf om tot een aanvaardbaar bedrag te komen.
              TonyVg

              Comment


              • #8
                Re: Hoeveel zou ik nog krijgen voor Canon G2?

                Vrees er ook voor. Heb zelf een G5 naast m'n 10D en vind dat een hele mooie oplossing. Ik kan niet in je portomonnee kijken, maar zo'n compact naast een DSLR is toch best handig.
                Groeten,

                Albert Jan

                Website AJH
                lidnummer: BD0371NL

                Comment


                • #9
                  Re: Hoeveel zou ik nog krijgen voor Canon G2?

                  G2 gewoon houden ! ik zou hem niet willen missen.

                  Ik gebruik naast elkaar G2, D60 en 10D.
                  2 DSLR is heel handig : hoef je niet constant van lens te wisselen

                  erwin


                  Comment


                  • #10
                    Re: Hoeveel zou ik nog krijgen voor Canon G2?

                    Oorspronkelijk geplaatst door ajh
                    Vrees er ook voor. Heb zelf een G5 naast m'n 10D en vind dat een hele mooie oplossing. Ik kan niet in je portomonnee kijken, maar zo'n compact naast een DSLR is toch best handig.
                    Inderdaad, ik had een G5 naast m'n 20D, verkocht hem, achteraf spijt, andere compact als 2e toestel gekocht, Dom hé,

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hoeveel zou ik nog krijgen voor Canon G2?

                      Heb hier ook m'n G3 gehouden als backup voor m'n 300D: het bedrag dat je er tweedehands nog voor krijgt (zelfs in nieuwstaat) is haast belachelijk weinig (maar dat is nu eenmaal de markt), en dan houd ik 'm liever ... Is altijd nuttig als je je reflex niet eens wil meenemen en toch 'foto's wil trekken'
                      EOS 80D

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hoeveel zou ik nog krijgen voor Canon G2?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Wim Claes
                        Hoi,

                        Ik heb een Canon G2
                        - 3 jaar oud in heel goede staat (geen gebreken etc., zo goed als nieuw)
                        - bijgevoegd: alle kabels, software en 32MB flash kaartje + 128MB flash kaartje
                        - kortom alles erop en eraan, in originele doos, met keurige handleiding etc.
                        - nieuwe zijnde gekocht voor 1200 euro Wim
                        3 jaar geleden gekocht voor 1200 euro ???
                        Dat lijkt me toch enorm veel hoor, was in de periode dat ik ook keek voor mijn eerste digitale camera en toen kon je de G3 kopen voor zo'n 700 euro.
                        Succes met je verkoop, maar ik zou hem houden om iets achter de hand te hebben.

                        Groeten, Jan.
                        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hoeveel zou ik nog krijgen voor Canon G2?

                          Allemaal bedankt voor jullie reactie!

                          (PS. Ja, sorry voor het dubbel posten, maar dacht dat het in aangeboden moest staan ipv in cameras, enfin.. sorry)

                          Mja, kvreesde er al voor dat hij niet veel meer zou opbrengen... dus ga ik hem maar gewoon bijhouden. 200 euro ofzo, da's veel te weinig voor wat het ding nog allemaal kan, en ja inderdaad 500 is dan al teveel als een nieuwe al dicht in de buurt komt.

                          Nieuw kwam hij 1200 3 jaar geleden maar met geheugenkaartje en tas.

                          Anyway, thanks!
                          Canon 40D - 17-85mm IS USM

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hoeveel zou ik nog krijgen voor Canon G2?

                            Hoi Wim,

                            Wellicht een wat late reactie maar toch:

                            Na een G2 heb ik de 300D aangeschaft. Ik heb nooit overwogen om de G2 weg te doen, vanwege twee redenen:
                            1. De 300D is gevoelig voor weer en stof, dus bij regen/strand neem ik de G2 mee.
                            2. Ik heb gemerkt dat stitchen met foto's uit de G2 wat makkelijker stitchen dan uit de 300D.

                            En zo heeft de G2 nog altijd extrawaarde voor me.

                            Groet en veel plezier met je G2!

                            don
                            Canon 300D met toebehoren, Sealife DC-600 met Flitser
                            http://dosaas.myjalbum.net

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hoeveel zou ik nog krijgen voor Canon G2?

                              Bedankt voor je reactie Don,

                              Zeg, maar hoe is dan de vergelijking tussen de G2 eb de 300D?
                              Mag ik zeggen dat het zoiets is als de vergelijking tussen een Ford Fiesta en een BMW 525?
                              Wat me vooral ergerde aan de G2 is de traagheid bij het nemen van foto's.

                              Groeten,
                              Wim
                              Canon 40D - 17-85mm IS USM

                              Comment

                              Working...
                              X