Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel nu eigenlijk?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoeveel nu eigenlijk?

    Yo de portrettentrekkers,

    Ik had graag een Compactflash van 256 MB besteld bij de Aussies.
    Hoeveel port komt daar nu eigenlijk bij?
    Ik lees hier op het forum dat er bij de ene zoveel bijkomt en bij de andere zoveel naargelang hoe het verstuurt wordt.
    Hoe krijg ik in godsnaam dat kaartje op de goedkoopste manier voor mijn voordeur in de hand van mijnheer fakteur?

    Op de site zie ik dat er al 18 euro bij de 98,58 bijkomt voor Europa, en hoeveel hier nog?

    Thanks op voorhand,
    E fotooken zegt méér dan duuzend woorden!
    Allé als em gelukt is toch...

  • #2
    Voor de CF's komt er verder NIETS bij... D'er komt alleen een +/- 25-30 euro BTW bij als je een IT bestelt, maar dat is voor je volgende aankoop...
    Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

    Comment


    • #3
      ERkomt nikske bij voor de CF's omdat het ongeveer uitziet als een diskette (enfin, ja...) en dan wordt het gezien als electronische documenten. Bovendien geeft PIN als waarde 10 of 15 AUD$ (+/- 5-8 euro) op, zodat de douane het niet de moeite acht daar BTW op te heffen.
      Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

      Comment

      Working...
      X