Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

helpppp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • helpppp

    Ik heb pas nikon p5100 gekocht. En soms als ik foto's wil maken schijnt er zo'n rood lichtje net als lezerlichtje zeg maar op het scherm van m'n camera. Is dit normaal? Of is m'n camera soms defect dat er zo'n lichtje op het scherm verschijnt.

  • #2
    Re: helpppp

    up..

    k heb dringend jullie hulp nodig want ik kan het nog teruggeven.

    Comment


    • #3
      Re: helpppp

      ik denk dat je toch wat meer uitleg moet geven .... beetje moeilijk om met zo weinig informatie een eventueel probleem op te sporen...
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: helpppp

        kan je foto's nemen?
        lees eens in de handleiding of je er daar niets over terugvindt...
        misschien is het het lichtje dat wil zeggen dat je flits moet herladen vooraleer je nog een foto kan nemen... kan je checken door enkele foto's met flits, en enkele foto's zonder flits te nemen...
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: helpppp

          Dus stel he, als ik bepaalde foto's wil gaan maken dan komt er op de scherm zo laser lichtje. Zoiets.



          maar dan niet op alle foto's he maar op sommigen. Ik wou zo net van de zonsondergang maken zag ik zo'n laser lichtje op m'n scherm verschijnen en gisteren zag ik dat niet.
          maar als ik de foto schiet zie ik die laser lichtje niet meer op de foto. Is het bij elke camera zo??? want ik heb helemaal nog geen verstand met nikon p5100.

          Comment


          • #6
            Re: helpppp

            Oorspronkelijk geplaatst door just.me Bekijk bericht
            Dus stel he, als ik bepaalde foto's wil gaan maken dan komt er op de scherm zo laser lichtje. Zoiets.



            maar dan niet op alle foto's he maar op sommigen. Ik wou zo net van de zonsondergang maken zag ik zo'n laser lichtje op m'n scherm verschijnen en gisteren zag ik dat niet.
            maar als ik de foto schiet zie ik die laser lichtje niet meer op de foto. Is het bij elke camera zo??? want ik heb helemaal nog geen verstand met nikon p5100.
            heb je het enkel als je foto's schiet met een puntlichtbron als tegenlicht? misschien is het dan wel flare
            5DmkIII en wat glas

            Comment


            • #7
              Re: helpppp

              Zit er soms een scherpstellichtje in die camera?
              Als dat zo is, dan zal het lichtje op het onderwerp schijnen om scherp te kunnen stellen als er niet veel licht is.

              Is het lichtje ook te zien op de gemaakte foto, of zie je het alleen terwijl je de foto maakt?
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #8
                Re: helpppp

                Dit is een scherpstel lichtje. Dit licht in sommige omstandigheden het onderwerp op, om scherp te stellen. Niets om je zorgen over te maken.

                Comment


                • #9
                  Re: helpppp

                  Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
                  Dit is een scherpstel lichtje. Dit licht in sommige omstandigheden het onderwerp op, om scherp te stellen. Niets om je zorgen over te maken.
                  Yup, denk ik dus ook, heb je dit vooral wanneer het wat donkerder is?
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: helpppp

                    Waar een handleiding al niet goed voor is.

                    Je roept hier twee maal op 10 minuten alsof je leven ervan afhangt, staat vermoedelijk toch allemaal in je handleiding te lezen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: helpppp

                      nog goed dat er internet is

                      man man hier passeert af en toe het één en ander.

                      bestaat er ook een WCforum? En welke vragen worden daar zo allemaal gesteld?

                      "Eric, ik heb kaka gedaan" het is dat het de woorden van Sanne zijn.
                      Flickr één
                      Flickr two

                      Comment


                      • #12
                        Re: helpppp

                        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Waar een handleiding al niet goed voor is.

                        Je roept hier twee maal op 10 minuten alsof je leven ervan afhangt, staat vermoedelijk toch allemaal in je handleiding te lezen.
                        Yep,

                        Als je zo snel hulp wil en je wil je niet verdiepen in de handleiding, zijn er maar 2 oplossingen:
                        - Stap in de wagen en rij zo snel mogelijk naar je fotoboer
                        - Pak de telefoon en bel zo snel mogelijk naar de Nikon helpdesk.
                        Belangrijk: ga of bel tijdens de kantooruren.

                        Hubert
                        Hubert

                        Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                        Comment


                        • #13
                          Re: helpppp

                          Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                          heb je het enkel als je foto's schiet met een puntlichtbron als tegenlicht? misschien is het dan wel flare
                          Ik heb als enkel maar dan niet als tegenlicht. Alles is gewoon automatisch ingesteld hoe ik hem had gekocht. Ik heb zelf niks echt gewijzigd.

                          Comment


                          • #14
                            Re: helpppp

                            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                            Zit er soms een scherpstellichtje in die camera?
                            Als dat zo is, dan zal het lichtje op het onderwerp schijnen om scherp te kunnen stellen als er niet veel licht is.

                            Is het lichtje ook te zien op de gemaakte foto, of zie je het alleen terwijl je de foto maakt?
                            Tijdens opname als je op die ontspanner knopje drukt komt er wel zo'n rood lichtje dat is normaal maar als je geen foto's maakt en je kijkt vanuit het camera scherm komen er soms 2 roden strepen op m'n camera scherm dat gebeurt op bepaalde plekken.

                            Ik zie het lichtje niet op gemaakte foto's dan zijn die foto's gewoon normaal. Ik zie het alleen als ik het op de scherm kijk zonder op ontspannersknopje te drukken.

                            Comment


                            • #15
                              Re: helpppp

                              Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
                              Dit is een scherpstel lichtje. Dit licht in sommige omstandigheden het onderwerp op, om scherp te stellen. Niets om je zorgen over te maken.
                              dus ook al druk je niet op ontspanners knopje? dus vanuit je scherm kan je die 2 rode lijntjes zien?

                              Comment

                              Working...
                              X