Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heeft iemand ervaring met deze verkoper?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heeft iemand ervaring met deze verkoper?

    Bij mijn zoektocht naar een macrolens van Sigma kwam ik terecht op de vrij goedkope site van www.sdcard.be, dit via een verwijzing van foto.2dehands.be.
    Heeft iemand met deze onlinewinkel ervaring? Het voordeel voor mij is dat ik het materiaal kan gaan afhalen, er is een leveringspunt op nauwelijks 10 km van me.
    Bedankt,
    Stephan

  • #2
    Re: Heeft iemand ervaring met deze verkoper?

    Is zelfde site als www.geheugenkaart.be, www.memoryperfect.be, www.topfoto.be, ... en is forummember Otto Knap. Verder zijn een aantal van de reclamebannertjes hier ook voor hem... Hij is hier dus wel bekend en druk bezocht
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: Heeft iemand ervaring met deze verkoper?

      Dan zit ik snor!
      Tkx CooMa

      Comment


      • #4
        Re: Heeft iemand ervaring met deze verkoper?

        Ik ben daar ook al enkele keren geweest. Vriendelijke kerel, en scherpe prijzen. Wat mij betreft dus een aanrader.
        Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

        Comment


        • #5
          Re: Heeft iemand ervaring met deze verkoper?

          Oorspronkelijk geplaatst door ODB
          Ik ben daar ook al enkele keren geweest. Vriendelijke kerel, en scherpe prijzen. Wat mij betreft dus een aanrader.
          idem, jammer dat het voor mij toch wel 2 uur rijden is...

          Comment


          • #6
            Re: Heeft iemand ervaring met deze verkoper?

            wat maakt dat nou uit, camera mee nemen en meteen een leuk ritje, ga eind deze week(hoop ik) even naar Cornè, toch een paar honderd km, gewoon een dagje er van maken.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Heeft iemand ervaring met deze verkoper?

              ben er vorige maand nog langsgeweest om een sigma lens te kopen!
              vriendelijke mens, heb alles ter plaatse in zijn tuin kunnen testen...
              en niet te duur natuurlijk!

              mvg
              stijn
              The ocean looks like a thousand diamonds, strewn across a blue blanket...
              Digital Rebel + kitlens + Sigma 70-300 APO Macro Super II 4-5.6 + nog wat extra's

              Stijn Haegemans - Foto's

              Comment


              • #8
                Re: Heeft iemand ervaring met deze verkoper?

                Heel correcte man. Ik heb een lens en een printer bij hem gekocht. Alhoewel het over eerder kleine aankopen ging, heeft hij alles in het werk gesteld om alles zeer snel te leveren. Ook bij thuislevering gaat alles heel snel. Op anderhalve dag was mijn lens geleverd en dit tegen een minimale kost. Een echte aanrader dus.
                Geniet van foto's maken

                Comment


                • #9
                  Re: Heeft iemand ervaring met deze verkoper?

                  Hallo, ook ik ben daar al 2x geweest eerst voor een sigma en een flitskabel, later voor nog enkele lenzen en een flits. Een voordeel is ook dat je daar alles eerst kan proberen in plaats van het naar huis te laten verzenden. (Zelfs goed bereikbaar met het openbaar vervoer.) En de prijs is toch heel wat beter dan in de gewone fotowinkel. En vriendelijke mensen zijn het ook. Als ik nog eens wat nodig heb ga ik daar zeker terug.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Heeft iemand ervaring met deze verkoper?

                    Straks begint Otto nog te blozen met al die goede commentaar
                    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

                    Comment


                    • #11
                      Re: Heeft iemand ervaring met deze verkoper?

                      Ik heb bij sdcard al een paar lenzen en een paar flitsers gekocht, en alles is perfect geregeld en heel snel geleverd .
                      Omdat ik een keer dringend reinigingsmateriaal nodig had om de sensor te kuisen ben ik er al naartoe gereden, maar meestal laat ik alles leveren op het werk. Dat pakje wordt dan aangeboden aan onze ploegbaas, en dan wordt dat direkt naar mij gebracht (ik hou het dan zelf ook wel mee in het oog wanneer de bestelwagen van DPD aan de deur staat .)
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment

                      Working...
                      X