Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

handleiding EOS 80 D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • handleiding EOS 80 D

    ik ben op zoek naar een Nederlandstalige handleiding van de canon EOS 80D.
    Wie kan mij hierbij helpen, ik heb al contact gehad met Canon en mijn verkoper maar zonder resultaat ( ik bedoel het kleine boekje. dat kan ik in mijn foto tas steken))

    groetjes Walter

  • #2
    Re: handleiding EOS 80 D

    1. niet milieu bewust
    2. dat betekent weer meer gewicht om mee te slepen

    terwijl PDF download en op de telefoon laden, hebt ge het altijd bij de hand en schend ge ook punt 1 en 2 niet.
    voordeel van de pdf is dat je ook nog op de meest onmogelijke "trefwoorden" kunt zoeken...

    hiero een download voor pdf: https://www.gebruikershandleiding.co...ng-760293.html

    Comment


    • #3
      Re: handleiding EOS 80 D

      Als Engels geen probleem is: KLIK
      En in het Nederlands: KLIK
      Last edited by Red Falcon; 22 november 2018, 01:58.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: handleiding EOS 80 D

        8 euro op ebay

        Comment


        • #5
          Re: handleiding EOS 80 D

          Met wie hij lacht is onbekend, maar heb hem de Nederlandstalige handleiding gezonden op 29 SEPTEMBER 2018 !!!

          Comment


          • #6
            Re: handleiding EOS 80 D

            Oorspronkelijk geplaatst door ASA 400 Bekijk bericht
            Met wie hij lacht is onbekend, maar heb hem de Nederlandstalige handleiding gezonden op 29 SEPTEMBER 2018 !!!
            En, nooit een bedankje gekregen?
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: handleiding EOS 80 D

              Juist,....géén woord,... ook niet dat hij de gedrukte handleiding bedoelde.
              Daarvoor diende hij in de doos te kijken bij de aankoop van zijn Canon EOS 80D,.. normalerwijs is dat het eerste in de doos - gedrukte gebruikshandleiding die men bvb kan meeslepen in de fototas

              Comment

              Working...
              X