Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handleiding Canon Powershot S30

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Handleiding Canon Powershot S30

    Hey,

    Sorry om deze vraag nog eens te stellen, maar ik heb ooit iets gelezen over dit onderwerp maar vind het niet meer terug.

    Ik heb me een Canon Powershots S30 aangeschaft, maar wat blijk de handleiding en de gids voor de installatie op de computer zijn in het frans!
    Dit omdat ik het toestel in Luxemburg heb gekocht!

    Nu, om dit in het nederlands te bekomen, heb ik ooit eens iets gelezen, hoe en wie te contacteren.
    De handleiding was toen binnen de 3 dagen in je bezit.

    Zou iemand mij hier mee kunnen helpen?

    Dank bij voorbaat,

    AdrenalineMan


  • #2
    Hoe ? toch geen S40 dan ? Hadden ze die daar op 't schap liggen, die S30 ?

    greetz,

    Dadude (nog steeds digicamloos)


    Comment


    • #3
      Bellen naar het support center van Canon: 0900 / 10627
      Na een viertal dagen heb ik een volledige nederlandstalige handleiding ontvangen. De software bestaat blijkbaar nog niet in het nederlands. <span style='background-color: #FFFF00'></span>

      Comment


      • #4
        Hey,

        Billy - Thanks for the info!

        Dadude - Ja, maat ze hadden die daar gewoon in stock, ik ben hem gaan kopen in Luxemburg.
        ja, want blijkbaar vliegen deze modellen buiten gelijk zoete broodjes!
        Heb hem niet gekocht bij topvision.lu, maar bij http://www.hifi.lu
        Ga ne keer op die site zien!
        Ze hebben op het moment 13 winkels in Luxemburg ("nos magasins" op de site!).
        Ze hebben den S30 aan €700 en den S40 aan €800!
        Ge moet weten dat de S30 bij de fnac (Wijnegem Shopping Center) aan €899 staat!!!
        Voor de prijs van den S40 in Luxemburg hebt ge nog nie den S30 bij ons!!!
        In Luxemburg betaal je slechts 15% BTW tegenover in België 21%!!!
        Heb dus sinds gisteren een Canon Powershot S30!
        Maar, zit nu wel met een franse handleiding, daarom deze topic om aan een nederlandstalige te geraken.
        Om te beginnen met de digitale fotografie vond ik van, "'k zal den S30 maar nemen", het enige verschil met den S40 zijn de pixels!
        S30 heeft 3.2 mega pixels en den S40 heeft 4.0 mega pixels!
        Voor de rest zijn de toestellen gelijk qua technologie!
        En ik vond het design van den S30 (volledig grijs metallic) toffer!
        Nu heb ik voor de prijs van den S40 den S30 en nog een CF kaart bij ook (128MB - €85).
        Moet nu beginnen studeren (in 't frans, wat geen probleem is, maar soms is nederlands toch wel een hulpmiddel) om alles onder de knie te krijgen!
        Heb al enkele pictures genomen, maar zijn blijkbaar te groot in pixels.
        Om een foto te posten moet deze 800x600 pixels zijn en de mijne is 2048x1536 pixels is iets te groot !
        Zit nog ergens fout denk ik, maar zal dit wel snel onder de knie hebben!
        Maar zal snel wel iets op de BD-site posten.
        Ik zou zeggen succes en, let me know wanneer jij je toestel hebt hé!

        Groeten,

        AdrenalineMan

        ps: Zat vorige week een week in Centerparcs "Erperheide", daarom was het zo stil vanuit mijn kamp!
        Had trouwens al iets laten horen van mij, maar dit was in mijn andere topic "Canon Powershot S20", waar wij het over het kopen op het net hadden!


        Comment


        • #5
          Hoi, ik heb woendag 15 mei een Canon Powerhot s40 gekocht bij foto konijnenberg in Nederland. Daar zat een duitstalige handleiding bij. Ik 's middags om 14.00u een mailtje gestuurd naar Canon.nl. De volgende dag om 9 uur met de post de Nederlandstalige handleiding in de bus.
          Klasse.

          Sjef

          Comment


          • #6
            Hey,

            -svangrimbergen- Ik heb ook een mailtje gestuurd naar die mensen, ik hoop dat ik evenveel geluk heb als jij, en dat ik met de nederlandstalige handleiding alles snel onder de knie krijg.

            Thanks,

            AdrenalineMan

            Comment


            • #7
              Ga ik ook eens doen , mijn handleiding is in het engels (amerikaans toestel), dus da valt nog mee maar toch ...soms is het handig hé !

              Op dees kOdakske sta CanOn pOwershOt S 3O

              Vurwa dient da knOppeke OOk al weer !!!
              Fujifilm Finepix F31fd

              Comment


              • #8
                Op http://www.canon.co.uk/online_produc...ort/index.html kan je de handleiding voor allerhande Powershots downloaden.


                Comment

                Working...
                X