Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkoopste shop voor Canon papier (denk ik)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goedkoopste shop voor Canon papier (denk ik)

    Beste mensen,

    Ik wil even aan iedereen laten tonen waar je goedkoop photopapier van Canon kan vinden.
    Namelijk bij www.ebiass.be

    De prijs van Canon Photo paper Pro (A4): 12,42euro voor 15 vellen
    De prijs van Canon Photo Paper Glossy Plus (10x15cm): 4,44euro voor 20 vellen (echt waar)

    Deze online shop levert aan huis of je kan de producten laten leveren bij één van de vele winkels waarmee ze samenwerken (dan moet je geen transportkosten betalen).

    Ik heb wel gemerkt dat het niet zo makkelijk is om via de zoekmachine die op die website staat naar dat papier te zoeken. Daarom, doe hetvolgende: op de openingspagina zoek je in het zoekvenster naar 'Canon' (zonder de '' natuurlijk) op de pagina die dan tevoorschijn komt met het resultaat kan je je zoekopdracht verfijnen, daar typ je '101' (is aanduiding voor papier van Canon) ... dan krijg je een 17-tal matchen van papier van Canon, allemaal voor een goede prijs.

    Hopelijk zijn er mensen die deze tip bruikbaar vinden.

    Greetz
    My Flickr

  • #2
    Re: Goedkoopste shop voor Canon papier (denk ik)

    Toevallig heb ik vandaag in Mediamarkt (Basilix) een doos van 20 vellen PP-101 A3 papier gekocht aan 32,00 Euro. Bij e-BIASS staat deze 34,15 Euro.
    CANON 1Ds III | CANON 24-105 IS |CANON 85 1.2 |CANON 17-40 |CANON 70-300 DO IS | Canon 270 EX

    Comment


    • #3
      Re: Goedkoopste shop voor Canon papier (denk ik)

      Bruikbare tip, en een zeer bruikbare uitleg!

      Toppie hoor

      Comment


      • #4
        Re: Goedkoopste shop voor Canon papier (denk ik)

        Bedankt DaVa ! ! !
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Re: Goedkoopste shop voor Canon papier (denk ik)

          Heb hier toch serieuze twijfels over ....
          Bijvoorbeeld:

          Bij e-BIASS (Haacht)
          Canon i990 = 444,81 Euro
          Canon !9950 = 742,01 Euro

          Bij MemoryPerfect (Keerbergen)
          Canon i990 = 398 Euro
          Canon i9950 = 648 Euro

          Als de verhoudingen gelijklopend zijn voor het Canonpapier !!!??
          "Just do it !"

          http://jr52.be/index.html

          Comment


          • #6
            Re: Goedkoopste shop voor Canon papier (denk ik)

            De Canon i990 hebben we niet meer op voorraad. Deze printer is vervangen door de opvolger de Canon IP8500 PIXMA met een verkoopprijs van 359,- Euro
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

            Comment


            • #7
              Re: Goedkoopste shop voor Canon papier (denk ik)

              Paper Pro van Canon betaal ik hier in de buurt 13,2€. Niet veel duurder dus.
              "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

              Comment


              • #8
                Re: Goedkoopste shop voor Canon papier (denk ik)

                huibke

                kan jij me eens zeggen waar exact jij aan die prijs dat canon pro papier koopt

                bedankt
                mark

                ps er staan trouwens ook enkele fouten bij de produktomschrijvingen : het canon paper pro pr 101 a3 pak telt geen 20 maar 10 sheets, anders bestelde ik onmiddellijk een paar pakken

                Comment


                • #9
                  Re: Goedkoopste shop voor Canon papier (denk ik)

                  Bij Bells Computer in Hoeselt. Hebben een site, maar daar staat het papier niet op en is ook geen online winkel.
                  "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                  Comment


                  • #10
                    Re: Goedkoopste shop voor Canon papier (denk ik)

                    0ver BIASS in het algemeen ga ik me hier niet uitspreken.
                    Over bepaalde winkels hier in de regio daarentegen...

                    Ooit moest ik eens dringend een nieuwe hard disk hebben voor mijn pc die gecrashed was. Ik bel naar winkel A en vraag de prijs van merk A, type B, Capaciteit C, Model D. Prijs: 100 EUR (louter vb). Omdat ik nogal graag iets tegen een correcte prijs koop bel ik ook eens naar winkel B waar ik identiek hetzelfde model vraag. Geen probleem, dezelfde schijf zou me daar een 150 EUR kosten, of maar liefst 50% duurder. Toen ik zei dat er iets niet klopte met hun prijzen gingen ze het eens nakijken. Ik had toevallig "geluk", de prijs was net gedaald naar 140 EUR. Toen ik zei dat ik dezelfde schijf kon kopen voor 100 EUR maakten ze snel een nieuwe prijs van 125 EUR.

                    Enige tijd later sta ik in die bewuste winkel, een madammeke vraagt een inktpatroon en geeft haar oude patroon binnen met de melding dat het dezelfde moest zijn. De verkoopster geeft haar een nieuw patroon en verzekerd haar dat het het juiste patroon is. Daags nadien moest ik er opnieuw zijn en bij toeval staat dat madammeke van haar oren te maken. Blijkt dat ze het verkeerde patroon hadden meegegeven en dat madammeke had het willen installeren en merkte dat het niet lukte. De verpakking was geopend en ze wilden niet terugbetalen. Vermits ik het gezien had daags voordien sprong ik even bij en kreeg het madammeke toch haar geld terug.

                    Idem dito met mijn gsmtoestel welke onder garantie binnengebracht werd in een van de BIASS winkels in de regio. Ondertussen wat over en weer gebeld en gemaild met Nokia Belgium (garantie was twijfelgeval volgens winkel). Toestel werd gratis hersteld (8 weken) maar ik kreeg een factuur van toen 500 BEF voor "transportkosten" van de winkel. Dit word altijd aangerekend gezien het feit dat ze het toestel naar de fabrikant moesten sturen volgens hun uitleg. Wat ze niet wisten was dat ik ondertussen al diverse contacten gehad had met Nokia en dat Nokia me op fax bevestigd had dat zij het toestel laten afhalen hebben bij de winkel en het zelf terugstuurden waarna het nog enkele weken onvindbaar was in de winkel. Tevens stond er duidelijk op vermeld dat er herstellingskosten noch transportkosten gingen aangerekend worden door Nokia. Resultaat: factuur in stukskes en poging om mij onbestaande transportkosten aan te rekenen mislukte.

                    Anyway om een lang verhaal kort te maken:

                    Als je bij BIASS of een van hun winkels iets koopt denk dan 2x na en doe navraag over die bewuste winkel. Men zou de eerste niet zijn die "lichtjes" teveel betaald voor iets.

                    Mvg,
                    *Nikon D300s + MB-D10 + SB-900 +18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX II + *Nikon D200 + SB-800 + 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX*

                    Comment

                    Working...
                    X