Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Instap kit voor beginnende student.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: Instap kit voor beginnende student.

    Beste leden,

    Ik ben al een tijdje op zoek naar een digitale reflex camera die bij me past. Ik heb al een paar personen op het veld aangesproken over type's cameras en toebehoren en telkens krijg ik een verschillend antwoord. Op het net en onder andere op dit forum heb ik al wat zitten grasduinen en ik zag telkens de Nikon D3000 en de Nikon D5000 terugkomen. Dus ik kan wel zeggen dat dit wel de goede richting uitgaat. Sinds ik eerstejaars student ben en compleet nieuw ben tot het fotografie wereldje weet ik niet echt hoe dit alles werkt.

    Maar goed, ik ben op zoek naar een digitale reflex camera van het merk Nikon (body en een 'lens om mee te beginnen'). Of dan wel aan de Nikon D3000 of D5000. Ik zal maar zien wat het aanbod is.
    Graag had ik graag dus het complete setje gewild; body,een simpele lens, oplader, kabeltjes, handleiding, enzoverder.

    Ik zou het zeer apreciëren als ik een reply'tje krijg. Over de prijs kunnen we wel praten. Ik heb een maximum budget van maar €300.

    Alvast heel erg bedankt,

  • #2
    Re: Gezocht: Instap kit voor beginnende student.

    [MOD RF]Verplaatst naar een geschikter forum zodat u hier reply kan verwachten.
    TS per PM op de hoogte gebracht.[/MOD]
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: Instap kit voor beginnende student.

      met 300 euro gaat het al nipt worden denk ik.

      niettegenstaande, hou de aangeboden sectie hier zeker in de gaten.
      je weet nooit wat er passeerd
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht: Instap kit voor beginnende student.

        ik zou eens gaan zoeken op D70S, dan ga je wel uitkomen met je budget en je kan er best veel plezier mee hebben
        Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
        Our English website: www.kaichitravel.com
        Breng eens een bezoekje aan Siberie!

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht: Instap kit voor beginnende student.

          Oorspronkelijk geplaatst door Everaert Bekijk bericht
          Graag had ik graag dus het complete setje gewild; body,een simpele lens, oplader, kabeltjes, handleiding, enzoverder.

          Ik heb een maximum budget van maar €300.
          Even niet beperkt tot Nikon en met een budget tot 350 ipv 300 krijg je volgend lijstje wat nieuw materiaal betreft :
          http://tweakers.net/pricewatch/cat/2...&orderSort=asc

          Tweedehands dus misschien als het Nikon moet zijn ?
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht: Instap kit voor beginnende student.

            Beste leden,

            Alvast mijn excuses omdat ik niet gereageerd heb op sommige berichten, ik heb enkele mooie aanbiedingen gekregen via PM, waarvoor mijn oprechte dank. maar ik heb niet echt tijd gehad deze week en wat BD uit het oog verloren..

            Als ik eerlijk mag zijn, ik heb enkele dagen geleden een Nikon D3000 (in zo goed als nieuwstaat met kitlens 15-55mm) op de kop kunnen tikken voor €315 euro, waarmee ik al enkele gaten in de lucht mee gesprongen heb. Ik ben echt zo gelukkig met dat beest. Ik heb er al een 55-200mm VR Nikkor lens erbij aangekocht (Half-half prijs gedeeld met een familie lid maar bon). Mijn geluk kan niet op, ik heb mijn ultieme hobby en creatieve uitlaatklep gevonden.

            Ik denk dat er hier wel een slotje op mag,

            Dankjewel iedereen,
            Everaert

            Comment


            • #7
              Re: Gezocht: Instap kit voor beginnende student.

              Oorspronkelijk geplaatst door Everaert Bekijk bericht
              ...
              Ik denk dat er hier wel een slotje op mag,

              Dankjewel iedereen,
              Everaert
              Welkom bij BD. Ik denk dat ik ([Mod-LesC]als Mod[/Mod]) hetzelfde antwoord kan plaatsen als ik gisteren bij een andere topic geplaatst heb. Als je wat langer actief bent, dan zul je me misschien wel eens een topic zien sluiten, maar zolang...
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Gezocht: Instap kit voor beginnende student.

                Everaert, er zijn nog mensen die je proficiat willen wensen met je aanschaf en ook nog alle
                succes willen wensen voor de toekomst. Als je de boel te vlug op slot wilt doen, mis je die
                eerste aanmoedigingen, die je best zal kunnen gebruiken, hoor. Welkom op BD trouwens.

                Comment


                • #9
                  Re: Gezocht: Instap kit voor beginnende student.

                  Proficiat met je aankoop.
                  Laat maar komen die foto's.
                  nikon stuff

                  Comment

                  Working...
                  X