Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ful Frame cash-back

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ful Frame cash-back

    Voor hen die overwegen Full-Frame te gaan, tot €200 terug op een Nikon-objectief, hopelijk gaan de winkels niet eerst stiekem hun prijzen verhogen.


  • #2
    Re: Ful Frame cash-back

    Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
    hopelijk gaan de winkels niet eerst stiekem hun prijzen verhogen.
    Dat moet je inderdaad wel in het oog houden, want er zijn winkels die dat wel doen.
    Dat heb ik gezien terwijl ik aan het wachten was op een cash-back actie om de Canon 8-15 fisheye te kopen, er was een winkel waar de prijs van die lens plots 100 euro omhoog ging.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Ful Frame cash-back

      Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
      Voor hen die overwegen Full-Frame te gaan, tot €200 terug op een Nikon-objectief, hopelijk gaan de winkels niet eerst stiekem hun prijzen verhogen.

      http://www.nikonactie.nl/fxpromo/actie-uitleg/
      Voor alle duidelijkheid hier even de link naar de promotie van Nikon België (en niet Nederland zoals hierboven):


      Met een cashback actie moet je daar trouwens geen schrik voor hebben. Dit is een korting die Nikon zelf geeft en niet de winkelier.

      Comment


      • #4
        Re: Ful Frame cash-back

        maar mét die korting voeren juist diezelfde winkeliers de prijs omhoog (sommige)
        portfolio en workshops:
        https://www.bennybulke.com/

        Comment


        • #5
          Re: Ful Frame cash-back

          Blijkbaar gaan ze bij Canon ook een cashback doen vanaf morgen:

          Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies


          De postdatum staat op morgen en de website van canon werkt nog niet...
          CANON 550D - CANON EF-S 18-135MM F/3.5-5.6 IS - CANON EF 50MM F/1.8 II - CANON EF_S 10-22MM F/3.5-4.5 - TAMRON SP 24-70mm f/2.8 DI VC USD

          Comment


          • #6
            Re: Ful Frame cash-back

            Oorspronkelijk geplaatst door MrX Bekijk bericht
            Voor alle duidelijkheid hier even de link naar de promotie van Nikon België (en niet Nederland zoals hierboven):


            Met een cashback actie moet je daar trouwens geen schrik voor hebben. Dit is een korting die Nikon zelf geeft en niet de winkelier.
            Toen in april vorig jaar er een cashback actie van €200 kwam in België voor de D800 ging de prijs bij Konijnenberg Turnhout gelijk met €125 omhoog nadat ik die camera besteld had: zo wilde Konijnenberg het grootste deel van die cashback in eigen zak steken.
            Evenwel niet bij mij: Ik heb toen die camera elders gekocht in Nederland waar hij nog goedkoper was zonder die cashback. Het was voor mij ook meteen de laatste keer zaken te doen met Konijnenberg.

            Comment

            Working...
            X