Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm S3 pro met Nikon 18-200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fujifilm S3 pro met Nikon 18-200

    Wie heeft ervaring met de service die een en ander compatible maakt? Hoe lang gaat zoiets duren?
    Sony en Olympus
    Fotoseries

  • #2
    Re: Fujifilm S3 pro met Nikon 18-200

    Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
    Wie heeft ervaring met de service die een en ander compatible maakt? Hoe lang gaat zoiets duren?
    Rob, heb jij dan problemen gehad met deze combinatie? ik heb er een tijdje mee gewerkt en nooit iets ondervonden . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Fujifilm S3 pro met Nikon 18-200

      LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews


      In de groothoekstand op oneindig blijft de af hangen. Voor het grootste deel werkt alles dus goed. Is jouw camera van een hoger serienummer?

      groeten Rob
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #4
        Re: Fujifilm S3 pro met Nikon 18-200

        Rob,

        ik moet volgende wek toch bij jou zijn.
        je mag mijn lens wel even testen. Dan weet je of het de lens of de camera is

        alex
        Website : www.alextimmermans.com
        Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
        Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

        Comment


        • #5
          Re: Fujifilm S3 pro met Nikon 18-200

          Enkele nikon camera's met oudere software hadden er ook last van in combinatie met deze lens. Heb een copy-pase gedaan:

          Wij maken u attent op een probleem dat kan ontstaan wanneer de Nikon AF-S DX VR Zoom-Nikkor 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED gebruikt wordt op de Nikon D100, D2H of D70 digitale camera. Wanneer de lens op de groothoekstand staat kan het in sommige gevallen voorkomen dat de camera niet juist kan scherpstellen op onderwerpen dicht bij de camera, als de uitgangspositie van de scherpstelling op dat moment de oneindig-stand is.

          De oorzaak van dit probleem is een compatibiliteitsprobleem in de aansturing van de autofocus bij korte onderwerpsafstanden bij gebruik van de Nikon AF-S DX VR Zoom-Nikkor 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED op een D100, D2H of D70.
          Het probleem treedt alleen op bij D70 camera’s met een firmware ouder dan 2.00. Het probleem treedt NIET op bij firmware 2.00.

          Bij Nikon camera’s anders dan de bovengenoemde treedt dit probleem NIET op.

          Indien dit probleem bij u optreedt, kan dit door middel van een firmware upgrade verholpen worden zoals hieronder wordt beschreven. Dit probleem kan niet worden verholpen door de lens af te stellen.

          D70 – Controleer de firmware versie van uw camera (klik hier voor meer informatie). Indien de firmware versie ouder is dan 2.00, download dan de laatste firmware van deze website. U kunt ook de firmware van uw camera laten updaten bij Nikon Service

          D2H – Er zal een firmware update voor de D2H beschikbaar komen op deze website, naar verwachting zal dit eind maart / begin april plaatsvinden. Klik op de knop “Stuur mij een e-mail als dit antwoord is bijgewerkt”, u wordt dan automatisch via deze website hiervan op de hoogte gesteld. Als u dit probleem direct opgelost wilt hebben kunt u contact opnemen met Nikon Service

          D100 – U kunt uw camera opsturen of inleveren bij Nikon Service.

          Indien u nog vragen over dit artikel heeft kunt u inloggen en uw vraag stellen via het tabblad “Stel een vraag”.
          ---------------------------------------------
          Nikon D750 + wat glasservies

          Comment


          • #6
            Re: Fujifilm S3 pro met Nikon 18-200

            Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
            http://www.letsgodigital.org/nl/news...tory_6948.html

            In de groothoekstand op oneindig blijft de af hangen. Voor het grootste deel werkt alles dus goed. Is jouw camera van een hoger serienummer?

            groeten Rob
            Dat kan ik helaas niet meer nakijken Rob, ik heb mijn S3 deze middag net verkocht . . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Fujifilm S3 pro met Nikon 18-200

              Bedankt voor het aanbod Alex, ik denk erover om het te laten maken, is toch gratis. Je weet maar nooit of toekomstige Nikon lenzen misschien hetzelfde probleem geven.
              @Franciskine: je gaat het toestel nog missen; is mij ook gebeurd
              Sony en Olympus
              Fotoseries

              Comment


              • #8
                Re: Fujifilm S3 pro met Nikon 18-200

                Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
                @Franciskine: je gaat het toestel nog missen; is mij ook gebeurd
                Rob, ik weet het, maar ik troost me met de gedachte dat er volgend jaar een S5 Pro uitkomt . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment

                Working...
                X