Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji X-T3 rotatie display

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji X-T3 rotatie display

    Hoi,

    ik ben begonnen met macrofotografie en vraag me af of er een optie in het menu is dat het display 180 graden draait? Wanneer ik mijn fototoestel omgekeerd monteer op een statief om zo laag mogelijk tegen de grond te fotograferen dan is het display eveneens omgekeerd wat niet handig werkt.

    Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Fuji X-T3 rotatie display

    Voor zover ik weet is dit niet mogelijk.

    Comment


    • #3
      Re: Fuji X-T3 rotatie display

      Smartphone of tablet gebruiken als scherm (Fuji Camera Remote app). De remote trigger zit er gratis bij .

      Comment


      • #4
        Re: Fuji X-T3 rotatie display

        Het display kun je nooit roteren, hoogstens de afbeelding op het display.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Fuji X-T3 rotatie display

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Het display kun je nooit roteren, hoogstens de afbeelding op het display.
          Pé precies.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Fuji X-T3 rotatie display

            Een extern schermpje er aan hangen via hdmi? Dat kan gerust met batterijen gevoed worden - en dat hoeft ook geen fortuinen te kosten. Ik heb er eentje uit het land dat Trump niet graag ziet laten overkomen - voor rond de 100€ kan je gesteld zijn (7") - 10" is aardig wat duurder, en de kleinere van 5" zijn pas echt prijzig. We hebben zelfs nagetrokken hoe goed dat ding is, en dat viel beter mee dan verwacht. Iets meer dan 100% SRGB en 't werkt op dezelfde batterijen als m'n LED-lampen, dus daar moeten we niet te veel aan uitgeven. Het enige wat ik te zwak vond is de bijgeleverde hotshoe-ballhead - dat riskeer ik niet en daar hebben we via aliexpress materiaal voor laten overkomen om dat wat steviger te monteren (ijzeren beugels met een beter ballhead).

            Je kan je inderdaad afvragen of remote control via tablet of smartphone niet de "zuinigere" optie is. Dat heb je mogelijks al, of je kan 't inzetten voor allerlei doelen.

            Comment

            Working...
            X