Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji X-A2 of Fuji X-M1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji X-A2 of Fuji X-M1

    Hallo,

    Ik sta op het punt om een nieuwe camera te kopen.
    Ik twijfel nog tussen twee toestellen.

    Fujifilm X-A2 systeemcamera Bruin + 16-50mm + 50-230mm - De Fujifilm X-A2 systeemcamera met een kantelbaar 3.0" display en wifi.., gratis verzending!


    Of

    Fujifilm X-M1 systeemcamera + XC 16-50mm Zwart - De Fujifilm X-M1 met 3.0"kantelbaar display en 16.3 megapixel sensor koopt u bij Cameranu!


    Ik ben geen echte hobbyfotograaf ofzo. Het toestel zal gebruikt worden tijdens het reizen, foto's van de kinderen,...

    Iemand die mij raad kan geven welke ik het beste koop.

    Bedankt.

  • #2
    Re: Fuji X-A2 of Fuji X-M1

    Zonder twijfel de Fujifilm X-A2,
    vermoedelijk in november bekomt u dezelfde update van de X-T1 voor dit toestel

    ps: niet vergeten van een of meerdere extra accu's aan te schaffen vooral voor op reis
    Last edited by ASA 400; 9 juli 2015, 12:45. Reden: extra accu's

    Comment


    • #3
      Re: Fuji X-A2 of Fuji X-M1

      Oorspronkelijk geplaatst door ASA 400 Bekijk bericht
      Zonder twijfel de Fujifilm X-A2,
      vermoedelijk in november bekomt u dezelfde update van de X-T1 voor dit toestel

      ps: niet vergeten van een of meerdere extra accu's aan te schaffen vooral voor op reis
      Volgens mij heeft de X-M1 wel de beste X-trans sensor zoals de X-T1?

      Comment


      • #4
        Re: Fuji X-A2 of Fuji X-M1

        Zoals Dpix zegt, vermoed ik ook dat de A een traditionele Bayer sensor heeft en de M een X-trans sensor. Of je daar in de praktijk echt heel veel van merkt als je jpeg schiet, weet ik niet. Ik geef persoonlijk de X-trans het voordeel qua hoge iso en kleurweergave, maar ik ben hoofdzakelijk een raw-fotograaf.