Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fuji s602

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fuji s602


    hoi,

    ik had graag geweten wat jullie van dit toestel denken, en of deze prijs kwaliteit ok is? of weten jullie een ander toestel meet ong. dezelfde kwaliteit?

    thanx
    valerie

  • #2
    prijs/kwaliteit zeker ok.

    toestellen met ong. zelfde kwaliteit in ong. zelfde prijsklasse: canon G2 - G3, wel niet zoveel zoom en minder mogelijkheden ivm extra lenzen (tenzij met adapter, maar die kost weer geld of course).

    voorbeelden foto's: zie link hieronder.
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #3
      het eerste wat m'n zal willen antwoorden: probeer de search-functie van het forum eens: rechtsboven je scherm en specifiek forum "Camera's & Accessoires" selecteren. Je gaat heef veel nuttige info vinden.

      Dan heb je waarschijnlijk ook meer specifieke vragen

      Greetz

      Sam Jae

      Comment


      • #4
        Prijs/kwaliteit/mogelijkheden onklopbaar in zijn klasse volgens mij.

        Is echt een uitstekend toestel dat ik met veel plezier gebruikt heb.

        Comment


        • #5
          hey valerie...

          ik heb momenteel een A40 en denk er serieus over om te upgraden naar een fuji S602 of een canon G3...dit zijn 2 toestellen die volgens mij en enkele handelaars en "echte" kenners op ongeveer 't zelfde niveau zitten... enkel de fuji heeft iets minder "warmte" in zijn foto's dan de G3. Verder is er wel het voordeel van de grotere zoom van de s602 en 't is een heel snel toestel...wat het zeer interessant maakt voor actieshots...


          maar 't is en't blijft een moeilijke keuze tussen de 2...

          ik vind het in alle geval een heel lekker ding


          als je gekozen hebt..let me know...'t verlofgeld komt eraan
          some toys 4 big boys
          http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

          Comment


          • #6
            de fuji heeft iets minder "warmte" in zijn foto's dan de G3
            of: de s602z geeft de kleuren correcter weer, wat hetzelfde inhoudt, maar toch een juistere verklaring is. de canons krijgen softwarematig een beetje saturatie bij (de voorganger van de s602z had dit ook), maar de s602z maakt 'juistere' foto's.
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

            Comment


            • #7
              excuus: dit is niet om 'mijn' camera te verheerlijken, eerder kwestie van de feiten geen geweld aan te doen en ook no hard feelings, Huggy.
              ToM.___ //Fuji s602.
              www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
              It goes to 11 you know? 1 louder.

              Comment


              • #8
                Gebruik het toestel nu net iets meer dan een jaar, ja ik kwijl wel als ik de foto's zie die bvb uit een 10D komen, maar dat is véél te véél boven m'n budget, maar ik ben nog steeds erg tevreden met m'n S602z

                Comment


                • #9
                  Ik sluit me volledig aan bij slipstream.
                  Heel tevreden over de mogelijkheden in verhouding tot de prijs.
                  Maar je gaat wel snel moeten zijn om er nog eentje te vinden.
                  Groetjes,

                  Rudi Petitjean

                  NATURE GALLERY

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by steward
                    Ik sluit me volledig aan bij slipstream.
                    Geldt ook voor mij. Ik heb het toestel nu een maand of 4 en gebruik het nog steeds met heel veel plezier. Ik heb geen moment spijt gehad van de aankoop.
                    Groeten, Eric

                    Nikon Coolpix 8800
                    Fuji S602 Zoom

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by steward

                      Maar je gaat wel snel moeten zijn om er nog eentje te vinden.
                      Bedoel je dat ze "fin de carriere" zijn? (straks niet meer te krijgen?)

                      Christiaan
                      Fuji Digitaal fototoestel

                      Comment


                      • #12
                        quote:
                        --------------------------------------------------------------------------------
                        Originally posted by steward


                        Maar je gaat wel snel moeten zijn om er nog eentje te vinden.

                        --------------------------------------------------------------------------------



                        Bedoel je dat ze "fin de carriere" zijn? (straks niet meer te krijgen?)
                        Is er misschien al een opvolger op komst?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Sam Jae
                          quote:
                          --------------------------------------------------------------------------------
                          Originally posted by steward


                          Maar je gaat wel snel moeten zijn om er nog eentje te vinden.

                          --------------------------------------------------------------------------------



                          Bedoel je dat ze "fin de carriere" zijn? (straks niet meer te krijgen?)
                          Is er misschien al een opvolger op komst?
                          lijkt me sterk dat er al snel een opvolger op komst is... heb erachter gevraagd bij mijn dealer en deze zei dat ie nog steeds in de catalogus staat, dus geen probleem om 'm te verkrijgen.

                          Zou trouwens marketing-kundig ook een blunder zijn om voor een "stervend" product nog een cover te gaan betalen op een vrij duur vakblad (cfr. Digital Photographer van april)
                          Dus ik denk niet dat we heel snel een opvolger zullen moeten verwachten.
                          Er lopen momenteel trouwens acties in België waarvoor je voor 899 euro de camera + lader + batterijen + tasje + compact flash kaart krijgt... dus hij leeft zeker en vast nog
                          some toys 4 big boys
                          http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                          Comment


                          • #14
                            Na lang twijfelen en héél veel overleg heb ik gisteren ook een Fuji S602Z aangeschaft en dit voor een schitterende prijs van 629 EUR.

                            Inderdaad is dit een zéér scherpe prijs / kwaliteit...
                            en ze zijn nog in voorraad

                            En om het toestel in de beste conditie te houden (althans de lens) koop ik nog een adapterring met UV-filter... 'k heb vernomen op het forum dat lens anders nogal gevoelig is voor stof ?

                            Comment


                            • #15
                              Gebruik het toestel nu zo'n 8 maand en ben er hééél tevreden van, nog heb ik alle mogelijkheden niet uitgeput, en de kwaliteit van de foto's direct uit de camera is prachtig te noemen !! (Zoek maar es in Fotoarchief en Demo's op mijn naam, en je zult zien tot wat dit toestel in staat is !)
                              Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                              Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                              Comment

                              Working...
                              X