Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji s602

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji s602

    Na zeer lang beraadslagen en tonnen informatie te hebben verwerkt.
    Heb ik besloten een fuji s 602 aan te kopen.

    Ik heb hier tal van foto's gezien die echt de moeite waard zijn.

    Ik heb lang geaarzeld tussen dit toestel een een Nikon c5700 dit toestel is een beter toestel maar ik ben maar een echte leek in het vak en heb alleen ervaring met een olympus 960 1.3 megapixels.

    De fuji kost de helft van de Nikon en dat is toch een belangrijke factor.

    Ik blijf dit forum bezoeken hier kan ik nog veel leren .

    Alle tips over de fuji s602 zijn welkom.

    Groetjes
    Groetjes
    http://www.vehe.be

  • #2
    Je zal je ( hoop ik ) je keuze niet betreuren.
    Als je specifieke vragen hebt, laat maar horen; er zijn hier verschillende s602z gebruikers.
    Peter

    http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
    http://www.photoblog.be/peterwarson

    Comment


    • #3
      Heb gisteren een D100 vast mogen houden, de kwijl liep uit m'n mond, maar als ik dan die prijzen hoor, sta ik ineens terug met beide voeten op de grond
      En ben nog steeds zéér tevreden van m'n S602z

      Comment


      • #4
        Dacht 'm ook te kopen, maar in vele reviews gelezen dat de prestaties minder zijn bij weinig licht en datzelfde probleem heb ik ook met mijn huidige camera
        Echt wel jammer, met die grote optische zoom toch een topper
        Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

        Comment


        • #5
          Originally posted by Tony smeT
          Heb gisteren een D100 vast mogen houden, de kwijl liep uit m'n mond, maar als ik dan die prijzen hoor, sta ik ineens terug met beide voeten op de grond
          En ben nog steeds zéér tevreden van m'n S602z

          shhht, vandaag t zelfde meegemaakt. nie plezant é, k ga nog wat sparen denk ik
          mvg,
          Dieter