Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji S5500: waar kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji S5500: waar kopen?

    Heb besloten de Fuji S5500 aan te kopen. Maar blijkt hier (Brugge) alleen voor duizelingwekkende 499 euro te vinden.
    Overweeg om via Top-Foto.de (of eventueel Kamera-express ) aan te kopen want zij bezorgen voor 340 euro thuis. Kan zo'n prijsverschil echt of zijn de "on-line" toestellen speciale reeksen of afdankertjes(productiefouten) waar ik als leek niets van merk ... of is de fotohandel bij mij om de hoek gewoon duur?
    www.petervdg.net/Portfolio

  • #2
    Re: KEUZE GEMAAKT

    Je mag gerust zijn, zo'n verschil kan gerust. De winkel zelf is niet duur maar de prijzen waartegen die winkel moet inkopen zijn duur. Maw. de invoerders leggen het prijsniveau te hoog.
    'k Zou niet twijfelen, koop gerust in 't buitenland. Ikzelf heb dat in het verleden ook gedaan. Veel mensen in mijn omgeving die ook fotograferen hebben eveneens in 't buitenland gekocht, al dan niet via internet...
    Voor meer info mag je me gerust privé mailen.

    Greetz, elo

    Comment


    • #3
      Re: KEUZE GEMAAKT

      Koop gerust in het buitenland. Het prijsverschil is te groot om in België een camera te kopen. Zelf heb ik altijd al in Duitsland via internet gekocht en nog nooit een negatieve ervaring gehad.
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: KEUZE GEMAAKT

        Ik koop alleen m'n patatten in België.. de rest koop ik in Duitsland... Dat scheelt een Mercedes op een jaar...

        Comment


        • #5
          Re: Fuji S5500: waar kopen?

          Hallo,

          Heb even je titel aangepast. In hoofdletters komt het nogal schreeuwerig over. Gelieve dan ook uw hoofdletters gebruik een beetje te minderen

          mvg Sven Michiels (moderator)

          Comment


          • #6
            Re: Fuji S5500: waar kopen?

            Ik heb een S5500 voor 305 euro incl btw een maand of 2 geleden gekocht bij www.computeruniverse.net en ondertussen ben ik daar al meer dan een jaar of 2 regelmatige klant en ben zeer tevreden over hun service, prijzen en producten.
            Ik heb al een paar DOA's gehad die perfect opgehaald en terug afgeleverd werden, allemaal gratis natuurlijk. Ook zijn ze zeer gedienstig en mag je bij een RMA gerust vragen om een ander product ervoor in de plaats te nemen of de nieuwste versie van het defecte product.
            == Handstrap, lenskap en een hele hoop rekkertjes met toebehoren. ==

            Comment


            • #7
              Re: Fuji S5500: waar kopen?

              Nog een adres: http://www.directshopper.de

              Als je hier een search doet zul je zien dat er al enkele ervaringen over genoteerd zijn. Ikzelf heb daar nog niets gekocht maar 't zal niet lang meer duren. Ze hebben namelijk ook de laagste prijs voor de jobo mini 20Gb.

              greetz, elo

              Comment


              • #8
                Re: Fuji S5500: waar kopen?

                Even aanvullen dat veel camerafabrikanten enkel een Duitse en/of Engelse handleiding bij hun fotomateriaal leveren aan de Duitse en bepaalde Belgische en Nederlandse online winkels. Met wat geluk kan je een Nederlandstalige handleiding downloaden, of kan je tegen een kleine vergoeding een papieren versie bekomen. De exacte situatie bij Fuji is mij onbekend.

                FYI & FWIW
                Hombre

                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                Comment


                • #9
                  Re: Fuji S5500: waar kopen?

                  voor 295 euro heb je hem hier he http://www.camerahuis.nl/camhuis/RAPRL/20000.html
                  veel geluk met je nieuwe aanwinst
                  Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fuji S5500: waar kopen?

                    Op computeruniverse.net staat hij 285euro, fyi.
                    btw, hou in gedachten dat deze geen flitsschoen heeft
                    en een flash op veel momenten heel handig is...
                    == Handstrap, lenskap en een hele hoop rekkertjes met toebehoren. ==

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fuji S5500: waar kopen?

                      Alvast iedereen bedankt voor de aanmoedigende reacties. Bestelling is intussen geplaatst . Nu maar afwachten; ervaringen(pos. en/of neg.) vertel ik nog wel .
                      www.petervdg.net/Portfolio

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fuji S5500: waar kopen?

                        Waar gekocht als ik mag vragen?



                        elo

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fuji S5500: waar kopen?

                          Bij Kamera-express; totale prijs (toestel +kosten) beviel me wel. Andere zijn goedkoper maar rekenen meer kosten voor verzending naar Belgie. Ze geven er ook een Nederlandstalige handleiding bij (vrouwlief wil er ook eens mee werken ) ; Die handleiding vind ik niet terug op internet .Anders kocht ik wellicht bij een Duitse handel.
                          Iedere zaak zal wel z'n betere en mindere kantjes hebben, bij zaak X of Y
                          zal de ene tevreden zijn en een ander zal minder goede ervaringen hebben,volgens de prioriteiten die je zelf stelt,denk ik ook.
                          Op een zeker ogenblik moet je kiezen. We zien wel of ze zich aan de beloftes houden.
                          www.petervdg.net/Portfolio

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fuji S5500: waar kopen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door luna
                            Ze geven er ook een Nederlandstalige handleiding bij (vrouwlief wil er ook eens mee werken ) ; Die handleiding vind ik niet terug op internet .Anders kocht ik wellicht bij een Duitse handel.
                            Volgens mij zitten er bij de Europese modellen van Fuji zo ongeveer handleidingen in elke taal. Toen ik mijn 602 kocht (in België) zaten er in elk geval NL/D/FR/E in...
                            Canon 10D, glass, flashes & extra's
                            Fuji S602Z & extra's
                            www.CooMa.be BD0176BE

                            Comment

                            Working...
                            X