Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji S5 - ruis en concertfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji S5 - ruis en concertfotografie

    Op dit ogenblik gebruik ik vooral de D200 voor theater en concertfotografie samen met mijn D70, deze laatste ga ik misschien van de hand doen om in in te ruilen voor een Fuji S5. De D200 kan ik instellen tot 800 iso zonder overdreven ruisproblemen al hangt dit sterk af van de gebruikte belichting maar hoe zit dat met de Fuji S5 ? doet deze het beter dan de D200 ?
    Wie heeft hier ervaring mee en kan mij wat beelden laten zien gemaakt met de S5 in theater of concertomgeving.
    Alvast bedankt voor de medewerking.
    Eric Van Aerschot BD0730BE

  • #2
    Re: Fuji S5 - ruis en concertfotografie

    Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
    Op dit ogenblik gebruik ik vooral de D200 voor theater en concertfotografie samen met mijn D70, deze laatste ga ik misschien van de hand doen om in in te ruilen voor een Fuji S5. De D200 kan ik instellen tot 800 iso zonder overdreven ruisproblemen al hangt dit sterk af van de gebruikte belichting maar hoe zit dat met de Fuji S5 ? doet deze het beter dan de D200 ?
    Wie heeft hier ervaring mee en kan mij wat beelden laten zien gemaakt met de S5 in theater of concertomgeving.
    Alvast bedankt voor de medewerking.
    Het is inderdaad zo dat ruis bij hoge iso-waarden meer zichtbaar is op donkere vlakken. Maar je kan even de vraag stellen aan Franciskine ivm de S5 want die heeft daar heel veel ervaring mee.

    Groetjes,
    pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Re: Fuji S5 - ruis en concertfotografie

      Pol, ik heb met EVA al gesproken maar op gebied van concertfotografie heb ik totaal geen ervaring, ik heb dat nog nooit gedaan dus ik kan er echt niet meer over vertellen . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment

      Working...
      X