Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji, Olympus of minolta ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji, Olympus of minolta ?

    Hoi

    Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een betere digitale camera mijn Z1 doet goed werk maar ik wil toch een stapje verder gaan.


    Ik zou hem vooral voor macro's en natuurfotografie willen gebruiken.

    Nu heb ik al verschillende sites forums en andere gelezen en eigenlijk weet ik het nog niet goed, wat denken jullie van deze drie.

    Fuji 7000s , Olympus 8080, Minolta A2.

    De olympus lijkt me wel de beste op het gebied van fotokwaliteit, maar 5x zoom.

    Fuji is goed geprijsd en geen slechte kwaliteit, maar heeft soms blijkbaar problemen met focus en niet echt snel.

    Minolta heb ik al mee gewerkt Dynax sp, 7xi en Z1 dus voelt als thuis plus antishake, maar blijkbaar niet zo goed in resolutie.

    Groeten Dave

    Ps: voorlopig wil ik geen Dslr, dit komt mischien nog als de 7d uit is.
    Last edited by Dave-V; 22 september 2004, 19:47.
    DIMAGE Z1

  • #2
    Re: Fuji, Olympus of minolta ?

    ik zou voor de a2 of de a1 gaan. ik heb zelf een a1 en ben hier heel tevreden mee. de a1 is duurder dan bv de fuji maar heeft toch ook wel een hoop voordelen. doe maar eens een search, dit onderwerp is al vaker aan bod gekomen

    search resultaten
    site[/URL]

    Comment


    • #3
      Re: Fuji, Olympus of minolta ?

      kan ik alleen maar beamen. heb ook een A1 gehad en was zéér goeie digicam. de A2 is zelfs nog iets beter en heeft een enorm goeie EVF (electronische zoeker)
      Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

      Comment


      • #4
        Re: Fuji, Olympus of minolta ?

        Bedankt, blijkbaar zijn de meeste mensen wel content van de A2 en is die zogezegde softness op te lossen.

        Bram , die search is inderdaad verhelderend.

        dave
        DIMAGE Z1

        Comment

        Working...
        X