Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji F601Z Probleem

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji F601Z Probleem

    Ik heb een probleem met mijn gloednieuwe Fuji F601Z camera die ik nauwelijks een week geleden bij fotoking.de heb gekocht.

    Het zoom-apparaat dat uit de camera komt schuiven is blijkbaar geblokkeerd en weigert alle dienst, dit gebeurde opeens zonder enige blijk van tervoren.

    Is dit een gekend probleem of eerder een fabricagefout?

    Thnx

    M.

    P.S. wat nu met de garantie?? kan ik die ook in belgië laten gelden of is het onvermijdelijk dat ik richting Duitsland moet?

  • #2
    of het een gekend probleem is of niet, dit is niet normaal.

    neem zo snel mogelijk contact op met leverancier en/of fabrikant.
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #3
      Heb je de batterijen er al eens uitgehaald ? en dan er terug in hé
      probeer ook eens : een 'reset' van de camera
      Wie weet.....
      Maar normaal klinkt het niet
      Peter

      http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
      http://www.photoblog.be/peterwarson

      Comment


      • #4
        Nopez, een "reset" of batterij eruit halen lukt dus niet, en nergens een instelling die erop wijzen kan

        Vandaag Fuji Belgium is proberen te bereiken en anders zal'k is m'n beste duits moeten boven halen ...

        greetz,

        M.

        Comment


        • #5
          Ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn Fuji F6800. Ongeveer een maand na aankoop, en midden in onze vakantie in Mexico, kwam de lens ineens niet meer uit het toestel. Het beschermingsklepje bleef open staan en de zoom reageerde niet meer.
          Terug in België heb ik het toestel direct binnengegeven voor herstelling, de fotograaf had ook nog nooit van dit probleem gehoord. Na een maand had ik mijn toestel terug, ze hebben een onderdeeltje van de motor moeten vervangen, gelukkig onder garantie. 'k Heb ondertussen alweer heel wat foto's getrokken en 'k heb geen problemen meer gehad, alleen jammer van die tweede week Mexico.

          Comment

          Working...
          X