Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji f31d vervangen...?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji f31d vervangen...?

    Hallo,

    deze vakantie is de Fuji f31d gevallen, nu werkt de ontspanknop niet meer..
    Na een telefoontje kwam ik te weten dat een herstelling minstens 150 euro kost;

    zijn de huidige Fuji's van eenzelfde kwaliteit, of is een herstelling een betere keuze?
    Ik dacht eventueel aan een F70 voor 180 euro, of is deze minder dan de F31?

    bedankt
    --- Panasonic FZ 50---
    ---Canon Eos 450D---

  • #2
    Re: Fuji f31d vervangen...?

    De F31d is uniek. Ik heb er pas een kunnen kopen in de fotowinkel hier om de hoek en naar mijn idee heeft Fuji nog steeds geen toestel gemaakt dat deze ideale combinatie van eigenschappen heeft. Maar 150 euro is te duur om het te laten maken.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: Fuji f31d vervangen...?

      Zelf heb ik de F30, ik denk als ik die nu zou moeten vervangen dat ik voor de Canon S90 zou gaan.
      Mvg Roosje http://www.flickr.com/photos/roosjeh/
      Nikon D90, 18-200mmVR, 70-300mmVR, 50 f1.8 | Tamron 28-75mm f2.8 + 90mm f2.8 | Sigma 30mm f1.4 | Tokina 11-16mm f2.8 | Olympus E-P1, 14-42mm, OM 50mm f1.4 / 50mm f3.5 macro / 135mm f2.8 |

      Comment


      • #4
        Re: Fuji f31d vervangen...?

        Bedankt voor de reacties

        De F31 is nu niet meer te koop zeker?
        --- Panasonic FZ 50---
        ---Canon Eos 450D---

        Comment


        • #5
          Re: Fuji f31d vervangen...?

          Een F31fd kom je niet vaak tegen. Heel soms op Ebay en dan gaan ze al gauw voor 150 euro.
          De fotowinkel hier (bijna) om de hoek is fan van Fuji geweest en ruilt nog wel eens iets in. Ik heb er 2 jr geleden een mooie F10 kunnen kopen (de eerste uit de reeks en al zeer goed, bovendien had die nog een "hard" lcd) en enkele maanden terug een als nieuwe F31fd, die nog net iets beter en sneller is.
          Als je het niet per se op hoge iso wilt gebruiken is er natuurlijk nog wel meer te koop, maar op iso 800 zijn deze toestellen voor compactjes onverslaanbaar.
          Sony en Olympus
          Fotoseries

          Comment

          Working...
          X